کنعانی مقدم: کل نظام در واقعه 9 دی  امتحان شدند

عضو جبهه ایستادگی در خصوص واقعه 9 دی در سال 88 گفت: کل نظام در واقعه 9 دی 88 امتحان شدند و به نظر می رسد که ملت ما امتحانشان را به خوبی پس دادند.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در خصوص واقعه 9 دی سال 88 در گفت و گو با ایسکانیوز، بیان کرد: حرکت حماسی مردم در 9 دی حاکی از این بود که مردم ما همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت در صحنه هستند و هر زمان که لازم باشد با یک حرکت انقلابی وارد صحنه می شوند و توطئه ها را خنثی می کنند.

وی با اشاره به این که در آن زمان قدرت های بزرگ به دنبال توطئه بودند تا اهداف خود را محقق کنند، کفت: بحث فروپاشی نظام از درون و هجوم از بیرون بود. قدرت های بزرگ به دنبال این بودند تا به جهان اعلام کنند جمع وسیعی از مردم ایران را در حمایت از خود دارند اما مردم وارد صحنه شدند و آن واقعه را عملا خلع سلاح کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: حضور مردم در صحنه نشان داد که عوامل ضد نظام یک عروسک پوشالی بیش نیستند و همین مساله باعث شد تا عقب نشینی کنند، دشمن هم که از بیرون طمع کرده بود تا به مسایل داخلی ایران هجوم بیاورد، از قصد خود خارج شد.

کنعانی مقدم با بیان این که انقلاب را حماسه 9 دی بیمه کرده است، گفت: تا زمانی که مردم در صحنه هستند ایران آسیب نمی بیند. انقلاب را این حرکت بیمه کرد. گرچه در آن زمان یکی از مسایلی که مطرح شد توهین به ساحت عاشورا بود امj می شود گفت باعث رسوا شدن آنهایی شد که به اسم آزادی و اسلام تیشه به ریشه اسلام و ولایت می زنند. این انگیزه خیلی از کسانی است که فکر میک ردند بعضی از این شعارهایی که داده می شود شعارهای به حقی است، ذات این حرکت را نشان داد و مردم هم متوجه شدند که باید در مقابل این انحراف بایستند.

وی در پایان با بیان این که کل نظام در واقعه 9 دی 88 امتحان شدند، گفت: یکی از تعاریفی که برای آن گروهی که شلوغ کردند در قرآن وجود دارد به معنای امتحان کردن است که می گوید "بترس از آن فتنه ای که می آید حتی بندگان خاص خودش را هم در برمی گیرد." به نظر می رسد که در 9 دی ملت ما امتحانشان را به خوبی پس دادند.

302/300

کد خبر: 717188

وب گردی

وب گردی