جوانترین بانوی دانشیار کشور عضو هیأت علمی واحد تاکستان است

رتبه علمی دکتر هاجر پاکیاری عضو هیات علمی گروه آموزشی حشره شناسی واحد تاکستان با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز , رتبه علمی دکتر هاجر پاکیاری عضو هیات علمی گروه آموزشی حشره شناسی واحد تاکستان با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

پاکیاری با ارتقای درجه علمی از استادیاری به دانشیاری به عنوان نخسین بانوی دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین شناخته شده و جوان ترین بانوی دانشیار در کشور معرفی شد.

در حکم میرزاده به دکتر پاکیاری آمده است: «با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحدتاکستان درباره ارتقای مرتبه سرکار عالی به دانشیاری، موضوع در نودویکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

ضمن تبریک به موجب این حکم به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید. امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید».

پاکیاری،عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان دارای مدرک دکتری تخصصی حشره شناسی است.

در کارنامه علمی و پژوهشی این عضو هیأت علمی بیش از 27 مقاله ISI، ارائه بیش از ٣٠ مقاله در کنفرانس های بین المللی خارجی و داخلی ،مجری هفت طرح پژوهشی، عضو استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان، همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاهای برتر دنیا و نوشتن بیش از ده مقاله با ایشان موجود است.

204/200

کد خبر: 717203

وب گردی

وب گردی