مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد

با حضور جمعی از دانشجویان،کارکنان ، اساتید و مسئولین شهرستان شهرضا مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به همت حوزه بسیج دانشجوئی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن اجتماعات شهید آوینی با سخنرانی عبدالمحمود محمودی فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه صاحب الزمان و از رزمندگان جانباز مدافع حرم و یزدان بخش ورپشتی کارشناس مسائل سیاسی منطقه برگزار شد.

محمودی در این مراسم که با عنوان "فتنه خنثی شد- حلب آزاد شد" نام گذاری شده بود با بیان این جمله حضرت علی(ع) در نهج البلاغه که آن کسی که با نهیب رهبرش بیدار نشود حتماٌ زیر لگد های دشمن بیدار می شود گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال 88 با سخنرانی در حرم رضوی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نسبت به طرح مسئله تشکیل کمیته صیانت از آراء و تقلب در انتخابات که از طرف بعضی از سران فتنه مطرح شده بود فرمودند این یک بحث انحرافی است و مردم را به هشیاری در مقابل این توطئه دعوت کردند.

وی افزود: متاسفانه عده ای از خواص نیز که به فرمایش مقام معظم رهبری در فتنه سال 88 مردود شدند همانهایی بودند که با نهیب های رهبری بیدار نشدند و باعث شدند حدود هشت ماه کشور زیر لگدهای دشمن و پیاده نظامهای فتنه گرها پایمال شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با اشاره به خیانت ها و بد عهدی های آمریکا از ابتدای شروع نهضت اسلامی در ایران بیان کرد: فتح الفتوح حلب که مقدمه شکسته شدن کمر داعش در موصل و نجران و سپس وهابیت در خانه اش نیز خواهد شد نتیجه ایستادگی جبهه مقاومت مقابل دشمنان و آمریکا در سوریه و عراق است و در بحث هسته ای و تحریمها نیز مقاومت نیاز است.

عضو سپاه صاحب الزمان(عج)گفت: در شرایط کنونی مردم و مسئولین باید با بصیرت و پشت سر رهبری مسائل اطراف خود را صحیح تحلیل کنند چون تحلیل های غلط فلج کننده بعضی افراد از تحریم های فلج کننده زیانش برای کشور بیشتر است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان از خانواده شهید ستوان سوم محمد مردای به عنوان اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان و اولین شهید مدافع حرم شهرضا تجلیل شد.

204/200

کد خبر: 717211

وب گردی

وب گردی