عفیفی پور: بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هرمزگان انجام می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، خبرداد که قرارداد سرمایه گذاری یکهزار و ۳۷۵ میلیارد تومانی با بخش خصوصی برای توسعه بندر شهید رجایی منجر به اشتغالزایی بیش از ۱۵۰ نفر دربندر شهیدرجایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبری وزارت راه و شهرسازی، اله مرادعفیفی پورمدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، درخصوص جزییات ۱۷ قرارداد سرمایه گذاری برای توسعه بنادر هرمزگان به ویژه پسکرانه بندر شهید رجایی که درهتل همای تهران، بین مدیرکل بنادر هرمزگان و بخش خصوصی به امضاء رسید، گفت: از مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور که با بخش خصوصی مربوطه به امضاء رسید، بیشترین مبلغ سرمایه گذاری به اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تعلق دارد که شامل ۱۷ پروژه به ارزش یکهزار و ۳۷۵ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: از جمله مهم ترین قراردادهای سرمایه گذاری بنادرهرمزگان، احداث مخازن LPG با میزان سرمایه گذاری ۸۸۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۵ نفر در بندر خلیج فارس و همچنین احداث پایانه صادراتی و ترانزیتی با سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

به گفته عفیفی پور قرارداد احداث پایانه صادراتی و ترانزیتی منجر به اشتغالزایی ۹۰ نفر در پسکرانه بندر شهید رجایی خواهد شد.

402

کد خبر: 717225

وب گردی

وب گردی