صادقی  خبرداد:  تهدید مدیرعامل بانک سرمایه باعنوان جعلی کارشناس کمیته تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس از حضور افرادی باعنوان جعلی کارشناس این کمیته در بانک‌ها و شرکت‌های مرتبط با صندوق و دخالت در کار کمیته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی با اشاره به انجام رفتارهای غیرقانونی از سوی برخی افراد با عنوان جعلی "کارشناس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس"، گفت: خبرهایی مبنی بر حضور افرادی باعنوان جعلی کارشناس این کمیته در بانک‌ها و شرکت‌های مرتبط با صندوق و دخالت در کار کمیته به گوش می‌رسد درحالی که کمیته هنوز رسما آغاز به کار نکرده و کارشناسان آن نیز مشخص نشده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد با حضور در "بانک سرمایه" کارمندان و مدیرعامل آن را باعنوان کارشناس کمیته یا افرادی از ارگان‌های نظارتی تهدید کرده‌اند؛ لذا تحرکاتی پیرامون تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انجام می‌گیرد که در صورت عدم جلوگیری از آن، مسیر تحقیق و تفحص را به بی راه خواهد برد.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس برای جلوگیری از ادامه و افزایش این هجمه‌ها مراقبت بیشتر هیات رئیسه کمیته صندوق ذخیره فرهنگیان، تقیسم وظایف و آغاز هر چه سریع‌تر کار را پیشنهاد داد.

302/300

کد خبر: 717340

وب گردی

وب گردی