نادری:  تسریع در شمارش و جلوگیری از سوء استفاده‌ها از جمله نتایج انتخابات الکترونیکی

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستاها شاید به سختی محقق شود ولی امیدواریم در صورت امکان انتخابات در شهرها به صورت الکترونیکی برگزار شود به‌خصوص اینکه در مرکز استان کرمانشاه اگر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود زیرا نتایج بهتری حاصل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، شهاب نادری در خصوص تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه ، اظهار داشت: آقایان حسن سلیمانی، احمد صفری و شهاب نادری به عنوان اعضای این هئیت در استان کرمانشاه انتخاب شدند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در توافقی که بین وزارت کشور و کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی انجام شده، مقرر گردیده تا انتخابات در چند استان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تلاشیم تا جلسات این هیئت تشکیل شود و موضوعات مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گیرد.

نادری متذکر شد: امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستاها شاید به سختی محقق شود ولی امیدواریم در صورت امکان انتخابات در شهرها به صورت الکترونیکی برگزار شود به‌خصوص اینکه در مرکز استان کرمانشاه اگر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود زیرا نتایج بهتری حاصل می‌شود.

وی ضمن اشاره به مزایای انتخابات الکترونیکی در گفت‌وگو با خانه ملت، افزود: در صورت برگزاری انتخابات الکترونیکی تخلفات کمتری را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه در هزینه‌های مالی و‌ وقت مردم نیز صرفه جویی به عمل خواهد آمد، امیدوارم به زودی در همه شهرستان‌ها و روستاها نیز امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی محقق شود، برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستا سخت است.

302/300

کد خبر: 717380

وب گردی

وب گردی