تصاویر خانه قابل جمع شدن برای افراد بی خانمان

یک شرکت معماری در سانفرانسیسکو آمریکا خانه های کوچکی با قابلیت جداشدن ساخته تا به معضل بی خانمان های این شهر رسیدگی کند.

به گزارش ایسکانیوز، بی خانمانی در این ایالت آمریکا مشکل بزرگی است. به همین دلیل شرکت Panoramic Interestss آپارتمان کوچک و ارزان با قابلیت جمع شدن بخش های مختلف آن ساخته تا به این مشکل بپردازد. این آپارتمان که MicroPAD نام گرفته مساحتی معادل ۱۴ متر مربع دارد و آشپزخانه، محل خواب و دستشویی را در خود جای داده است.

بخش های مختلف این آپارتمان کنار یکدیگر قرار می گیرند و ارتفاع آن با توجه به محل ساخت تا ۱۲ متر نیز می رسد. بهترین مکان برای نصب این آپارتمانهای از پیش ساخته MicroPAD، فضای خالی بین ساختمان هاست تا به این ترتیب از هزینه های نصب نیز کاسته شود.

البته شرکت سازنده اعلام کرده می تواند این آپارتمان ها روی ساختمان های موجود مانند پارکینگ نیز احداث کند. این شرکت تمایل دارد نخستین آپارتمان MicroPAD را در سانفراسیسکو بسازد و در صورت موفقیت آمیز بودن آن شرکت بخش های مختلف آپارتمان ها قبل از نصب، در کارخانه کنارهم قرار می دهد. همچنین تصمیم دارد در مرحله بعد آن را به شهرداری اجاره دهد تا افراد بی خانمان در آن زندگی کنند.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 717390

وب گردی

وب گردی