واحد تنکابن، قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد

تیم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.

به گزارش ایسکانیوز، این دوه از مسابقات با حضور 10 تیم از واحدهای رامسر، تنکابن، چالوس، نور، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، نکا و بهشهر به میزبانی واحد رامسر در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران این شهرستان به مدت 4 روز برگزار شد.

تیم ها با حضور سه تیم و چهار تیم با هم به رقابت پرداختند. 4 تیم تنکابن ، آمل، بابل و نور پس از پیروزی و کسب امتیاز مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. در مرحله نیمه نهایی تیم تنکابن توانست با عبور از سد تیم آمل با نتیجه 2 بر 0 خود را به فینال مسابقات برساند و در مقابل تیم بابل با نتیجه 2 بر 0 تیم نور را شکست داده و حریف تیم تنکابن در مرحله فینال شد و در نهایت در یک بازی جذاب و نفس گیر تیم تنکابن با نتیجه 2 بر 1 مقابل بابل به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد.

گفتنی است، مسابقات مرحله نیمه نهایی با حضور مسئولین شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه و محمد آزاد فرماندار و رئیس هیأت والیبال شهرستان رامسر و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

205/200

کد خبر: 717505

وب گردی

وب گردی