کارگاه آشنایی با آسیب های استعمال مواد مخدر در آموزشکده سما اندیشه

کارشناس ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: پیشگیری قبل از درمان از وظایف مهم پلیس است.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز مشاوره آموزشکده سما اندیشه، در راستای برنامه های ارتقاء سلامت جسم و بهداشت روان و به منظور پیشگیری از ابتلا افراد جامعه بویژه قشر جوان، با هدف آموزش همگانی و ارتقاء دانش خود مراقبتی دانشجویان، با هماهنگی به عمل آمده با معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، همایش و کارگاهی با عنوان « همایش و کارگاه مقدماتی آشنایی با آسیب های استعمال مواد مخدر، پیشگیری و درمان » با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید آموزشکده سما اندیشه درمحل سالن آمفی تئاتر آموزشکده برگزار کرد.

محمد افتخاری، مدیر امور دانشجویی و مسئول مرکز مشاوره آموزشکده ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و حضار شرکت کننده در مراسم، گزارشی از فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام مرکز مشاوره در راستای ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره فردی و گروهی و همچنین همایش ها و کارگاههای بهداشت روان بیان داشت. سپس مطالبی پیرامون تعریف اعتیاد ، آمار مبتلایان به آن و همچنین چگونگی پیشگیری از آن بویژه پیشگیری اولیه مطرح نمود. و بر اهمیت اثر بخشی مهارت نه گفتن در برابر وسوسه های مصرف مواد تاکید نمود.

سرگرد سعیدی کارشناس ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران نیز در این جلسه، در خصوص اعتیاد، و راههای پیشگیری و درمان آن به بیان نکاتی پرداخت.

وی همچنین بر اهمیت خود کنترلی و پرهیز از رفتارهای وسوسه انگیز مصرف مواد تاکید نمود. در پایان چلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به سوالات مطرح شده، پاسخ لازم داد شد.

205/200

کد خبر: 717515

وب گردی

وب گردی