بازدید مشاور ریاست سازمان سما و رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما تهران از آموزشکده و دبیرستان سما اندیشه

مشاور ریاست سازمان سما و رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما تهران از آموزشکده و دبیرستان سما اندیشه بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب دریاباد، رییس آموزشکده سما اندیشه ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته در آموزشکده و دبیرستان سما اندیشه ارائه داد.

دکتر فرشاد و علیرضا آزادبر در این بازدید از فضاهای آموزشی(کلاس ها، کارگاه ها، آزمایشگاه ها، سایت ها و سالن های ورزشی)، محوطه، سالن های همایش و کنفرانس و ساختمان اداری آموزشکده دیدن کردند.

مشاور ریاست سازمان سما با بیان اینکه آموزشکده و دبیرستان سما اندیشه از فضاها، امکانات و نیروهای خوبی برخوردار است از زحمات کلیه همکاران که در پیشرفت روزافزون این مجموعه دخیل هستند تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا آزادبر تأکید کرد: هدف اصلی سما پرورش دانش آموزان و دانشجویان تکنسین، ماهر و کارآفرین است تا درآینده هیچ مشکلی در بازار کار نداشته باشیم و همه ما باید با عشق و علاقه تمام همت و توان خود را در راستای دستیابی به اهداف عالی سازمان سما به کار بگیریم.

همچنین دکتر فرشاد با بیان اهمیت به روز بودن کارگاه ها و آموزش ها ادامه داد: باید آموزش ها و کارگاه های خود را بروز و مدرن کنیم و با استفاده از امکانات خوب و به روز این توانایی را خواهیم داشت تا در مقاطع تحصیلی کارشناسی نیز فعالیت داشته باشیم.

وی همچنین عنوان کرد :ما باید دین خود را نسبت یه دانشجویان ادا کنیم و این امر جز با داشتن اساتید دلسوز و توانا، ارزشمند کردن تولیدات و کارهای ارائه شده دانشجویان و عشق، علاقه و تعهد نسبت به امر آموزش میسر نخواهد بود.

دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران نیز با بیان اینکه آموزشکده ها باید جلسات متعددی را با سازمان فنی و حرفه ای به منظور همکاری در زمینه های مختلف از جمله برگزاری دوره های کوتاه مدت و معرفی دانشجویان به مراکز فنی و حرفه ای برای گذراندن دوره کارآموزی برگزار کنند، گفت: باید جلسات متعددی را نیز با اساتید و دانشجویان به صورت مستقل برای آگاهی از مسائل آنها برگزار کرد و نسبت به برطرف کردن مشکلات و هرچه بهتر شدن شرایط اقدام لازم صورت پذیرد.

200/202

کد خبر: 717582

وب گردی

وب گردی