برگزاری جلسه مشترک واحد جویبار با نیروی انتظامی شهرستان

جلسه ای مشترک در راستای تعامل با ادارات شهرستان، بین ریاست واحد جویبار و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جویبار تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با توجه به امکانات استاندارد آموزشی، اساتید هیأت علمی مجرب در مقطع دکتری، تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد دانشگاهی این توانایی و آمادگی را دارد که در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با نیروی انتظامی شهرستان جویبار تعامل دوسویه و مثبت ایجاد کند.
رییس واحد جویبار افزود : با بهره گیری از توانایی‌های مستمر و دانش و خرد جمعی و در راستای همکاری طرفین در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی در زمینه آسیب های اجتماعی با توجه به وجود رشته علوم انسانی و اساتید توانمند در واحد جویبار، این تشریک مساعی می تواند به ارتقاء کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک منجر شود.
سپس سرهنگ درویشی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار اظهار کرد: نیروی انتظامی تعامل خوبی با دانشگاه های استان دارد و در این راستا آمادگی خود را برای همکاری های مشترک در کلیه زمینه های علمی، تحقیقاتی بین دانشگاه و نیروی انتظامی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات و تجربه و تخصص و تعامل دوسویه و تعهدات مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار اعلام می‌نماید.

201

کد خبر: 717633

وب گردی

وب گردی