صادق‌زاده: امیدوارم شایسته بازوبند پهلوانی باشم

پهلوان سال 95 ایران گفت: دریافت بازوبند پهلوانی از پدر دو شهید سرافراز و یک جانباز ۸ سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای من بعنوان یک عضو جامعه کشتی است.

به گزارش ایسکانیوز، جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال 95، گفت: دیدار بسیار سختی مقابل میرزاپور در دیدار فینال داشتم، چراکه وی ازحمایت پرشور تماشاگران مشهدی برخوردار بود و از اینکه توانستم عنوان ارزشمند پهلوانی ایران در سال 95 را برای سومین مرتبه کسب کنم، بسیار خوشحالم..

پهلوان ایران تصریح کرد: مطمئنا کسب عنوان پهلوان کشور برای دومین سال پیاپی ، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم و خدا رو شکر می کنم که این افتخار را بدست آوردم و لطف خدا شما حال من شد. امیدوارم شایسته این بازوبند که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر دست خود بسته‌اند، باشم.

وی درباره سطح برگزاری این مسابقات گفت: رقابت ها امسال در وزن +100 کیلوگرم با حضور بیش از سی کشتی گیر برگزار شد و سطح خوبی داشت و امیدوارم با توجه به برگزاری این مسابقات در رده های سنی پایه این کشتی روز به روز در سطح کشور گسترش پیدا کند و در کشورهای مختلف هم توسعه یابد.

صادق‌زاده در پایان با تقدیر از حضور دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان در مراسم اهدای بازوبند پهلوان کشور در سال 95 خاطر نشان کرد: دریافت بازوبند پهلوانی سال 95 از پدر شهیدان هاشم و اکبر و جانباز سرافراز باقر کروچی لحظه بسیار معنوی بود، فرزندان ایشان پهلوانان واقعی هستند و این یک افتخار بزرگ است.

کد خبر: 717657

وب گردی

وب گردی