تحقق اهداف چشم انداز ایران 1404 در خصوص نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در استان زنجان

جلسه هیات امنای استان زنجان صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر یدالله رجایی رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی استان زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این استان گفت: استان زنجان دارای 6 واحد و مرکز ،4 هزار و 277 مقاله ISI و ... است.

رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی استان زنجان به اقدامات انجام شده این استان در سال 95 اشاره کرد و گفت: خرید منابع علمی و دیجیتال، تدوین 88 مقالهISI و نمایه بین المللی، تالیف و ترجمه 12 عنوان کتاب، راه اندازی شرکت های دانش بنیان، پرداخت وام دانشجویی، کسب 55 مدال در مسابقات آسیایی، شرکت در مسابقات پاراالمپیک ریو، محوطه سازی، برگزاری سلسله سخنرانی ازدواج سالم، ساخت یادمان شهدا و ...از جمله اقدامات انجام شده در سال 95 است.

رجایی به توسعه تحصیلات تکمیلی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان 6 هزار و 354 نفر است و نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان 1 به 3 است.

وی همچنین در خصوص برنامه ها و اقدامات سال آینده استان زنجان گفت: همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی، بازدید از مناطق جنگی، ساخت 3 مسجد، برگزاری مسابقات فوتسال استانی، اجرای طرح شفا و .... از جمله برنامه های استان زنجان در سال 96 است.

200

کد خبر: 717660

وب گردی

وب گردی