جرئیات برگزاری اردوهای جهادی در  واحد خوراسگان

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با اشاره به نحوه اردوی جهادی در مناطق محروم در نوروز آینده گفت: این اردو از اول تا ششم فروردین سال 96 برگزار می شود. دانشجویان علاقه مند می توانند تا 5 اسفند ماه سال جاری به حوزه بسیج دانشجویی شهید دکتر چمران و کلیه پایگاه های تابعه دانشکده ها مراجعه کنند.

میثم کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به اردوهای جهادی که هر ساله در واحد خوراسگان برگزار می شود گفت: این اردوها در 2 نوبت از اول تا 12 فروردین و نوبت دوم در شهریور ماه برگزار می شود تاریخچه برگزاری این اردوها به 10 سال گذشته باز می گردد که بازتاب مناسبی در سطح کشور داشت.

وی ادامه داد: حوزه بسیج دانشجویی واحد خوراسگان داری یونیت ها و تجهیزات مناسبی است، همچنین دانشکده دندانپزشکی واحد خوراسگان از نظر علمی و ارتباطی در سطح کشور از بهترین دانشکده ها به شمار می رود.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تجهیزات خوبی در اختیار حوزه بسیج قرار داده و اردوهای جهادی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار می شود دارای کارگروهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به کارگروه های دندانپزشکی، پرستاری، مامایی ، پزشکی و مشاوره و ... اشاره کرد.

حوزه بسیج دانشجویی واحد خوراسگان داری یونیت ها و تجهیزات مناسبی است، همچنین دانشکده دندانپزشکی واحد خوراسگان از نظر علمی و ارتباطی در سطح کشور از بهترین دانشکده ها به شمار می رود

وی اضافه کرد: هر سال قبل از برگزاری این اردوها دانشجویان طی فراخوان هایی به دفتر بسیج واحد مراجعه می کنند و استقبال خوبی از برگزاری این اردوها کرده اند به عنوان مثال این افراد در دوره گذشته از اول تا 12 فروردین ماه به شهرکرد در استان چهار محال و بختیاری سفر کرده و خدمات خوبی را ارائه داده اند و مردم منطقه بسیار راضی بودند.

کشاورز با اشاره به نحوه اردوی جهادی در مناطق محروم در نوروز آینده بیان کرد: این اردو از اول تا ششم فروردین سال 96 برگزار می شود. دانشجویان علاقه مند می توانند تا 5 اسفند ماه سال جاری به حوزه بسیج دانشجویی شهید دکتر چمران و کلیه پایگاه های تابعه دانشکده ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: عرصه های فعالیت این اردوی جهادی شامل فرهنگی، عمرانی، پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری و مامایی و روانشناسی و مشاوره است در این زمینه ما از دانشجویان نخبه دعوت می کنیم که در این اردو شرکت کنند. همچنین افرادی که در ترم های آخر مشغول به تحصیل هستند و از سطح علمی صحیحی برخوردار هستند تمایل بسیاری برای شرکت در این اردوها دارند ما این افراد را در کارگروه ها انتخاب کرده و در 2 مرحله آن ها را به مناطق مختلف اعزام می کنیم.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: هدف ما از برگزاری این اردوها بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند«حضور یک جوان مومن، متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی در بین جوانان و در بین مردم مظهر مجسم آیه قرآن است.»

کارگروه های جهادی خوراسگان 2 بار در سطح کشور به عنوان بهترین برگزار کننده اردوهای جهادی انتخاب شدند

وی افزود: سایر گروه های جهادی در دانشگاه ها و شهر به ما مراجعه می کنند و امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می دهیم.لازم به ذکر است کارگروه های جهادی ما 2 بار در سطح کشور به عنوان بهترین برگزار کننده اردوهای جهادی انتخاب شدند.

کشاورز تاکید کرد: ما از تمامی سازمان ها و ارگان ها دعوت می کنیم تا به ما در برگزاری این اردوهای جهادی کمک کرده و تجهیزات و امکانات لازم را برای فعالیت جوانان مومن و انقلابی و فعال مناطق محروم را فراهم کنند.

* تصاویر مربوط به اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از تاریخ 1 الی 12 فروردین سال 95 است.

701/700

کد خبر: 717661

وب گردی

وب گردی