چالش ها برای دانشگاه آزاد اسلامی فرصت شکوفایی پتانسیل ها خواهد بود

جلسه روسای شورای تخصصی برناممه ریزی 31 استان و سازمان سما با حضور دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان و مدیران حوزه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رهنمای رودپشتی در اجلاس روسای شورای برنامه ریزی استان های کشور بیان کرد در سایه تلاش، همدلی و برنامه ریزی صحیح و عملیاتی و با همت روسای شورای تخصصی برنامه ریزی استان ها؛ چالش ها فرصت شکوفایی استعدادها خواهد بود نه تهدید.

معاون برنامه ریزی دانشگاه در این نشست، ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات دانشگاه و انتقاد از برخورد غیر منصفانه با دانشگاه آزاد اسلامی؛ چالش ها را عنصر فعال سازی استعدادها معرفی کرد و بر نقش کلیدی معاونان برنامه ریزی و روسای شورای برنامه ریزی استان ها در این رابطه تاکید کرد.

رهنمای رودپشتی با اشاره به نگاه دلسوزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه و پیگیری های ویژه رییس دانشگاه، به کاهش 10 درصدی شهریه سال96 در پیش بینی بودجه توسط واحدها اشاره کرد و گفت: طبق مذاکرات بعمل آمده در رابطه با تجمیع آزمون ها، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در طراحی سوالات آزمون ها باید حفظ شود؛ همچنین بخش عمده فرآیندها از جمله موضوع سهمیه، تعیین رشته و ... در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه با اشاره به جایگاه ویژه جلسات هیات امنای استانی که از روز شنبه و با حضور استانهای قم و زنجان در سازمان مرکزی آغاز می شوند، بر نقش مهم این جلسات در رابطه با مدیریت منابع و برنامه ریزی همه جانبه استانها و ایجاد هم افزایی در دانشگاه اشاره کرد.

تأکید بر تهیه گزارش های برنامه و بودجه در جلسات هیات امنای استانی مطابق فرمت بخشنامه های ارسالی، تشریح چگونگی پوشش واحد های زیان ده در استانها در گزارش ها، تأکید بر آمادگی کامل دفتر برنامه و بودجه حتی در ساعات غیر اداری برای پاسخگویی (تلفنی) به استانها در تهیه گزارش ها، تأکید بر اعلام آمادگی برای حضور نمایندگان دفتر برنامه و بودجه در جلسات کمیسیون دائمی استانها قبل از حضور در جلسه اصلی تهران و ... از مواردی بود که دکتر رهنما در این جلسه به آن اشاره کرد.

201

کد خبر: 717662

وب گردی

وب گردی