خاتمی: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مشکلات دانشگاه های کشور وضعیت مطلوبی دارد

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی درمقایسه با مشکلات دیگر دانشگاه های کشور وضعیت مطلوبی دارد عنوان کرد: گزارش کسری تعداد دانشجویان در استان زنجان غیر قابل باور است.

شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: با توجه به اینکه من در مجموعه دانشگاه های دولتی و دانشگاه های غیر انتفاعی فعالیت داشته ام دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مشکلات دیگر دانشگاه های کشور وضعیت مطلوبی دارد.

وی افزود: با توجه به مسئله تعداد دانشجویان که در کشور مطرح شده است قطعا برای جبران این مسئله باید فکر جدیدی را چون توسعه پژوه های تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان و مشارکت در اقتصاد مقاومتی را ...طراحی کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تصریح کرد: همراهی واحدهای دانشگاهی بخصوص واحد زنجان با برگزاری جلسات مشاوره و همفکری حل می شود و به نظر من ارائه گزارش کسری تعداد دانشجو بخصوص در واحد ابهر برای من غیر قابل قبول است.

خاتمی ابراز داشت: موقعیت خوب جغرافیایی دانشگاه زنجان و نزدیکی این استان با شهر تهران و استان های همجوار می تواند زمینه همکاری بیشتر فرهیختگان استان های همجوار را در کارهای پژوهشی، صنعتی، معدنی و فعالیت بیشتر استعدادهای درخشان و نیروهای انسانی را هموار کند.

وی در ادامه با توجه به سابقه طولانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بنیادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و تاکنون در رقابت با دانشگاههای دیگر موفق بوده و موفقیت های خوبی از جهت کمی و کیفی بخصوص در زمینه های پژوهشی و دارا بودن کادر قوی هیات علمی داشته است.

خاتمی ابراز داشت: دکتر میرزاده با توجه به سوابقی که در کادر اجرایی و مجموعه دانشگاهی تاکنون داشته خوب بوده و امیدوارم موفقیت های بیشتری را کسب کند با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مدیران سابق این دانشگاه زحمتات زیادی برای توفیق دانشگاه آزاد اسلامی کشیده دکتر میرزاده در ساماندهی این وضع توفیقات خوبی داشتند.

205/200

کد خبر: 717688

وب گردی

وب گردی