گوشی ناشناخته ای از ایسوس تاییدیه تنا را دریافت کرد

گوشی جدید ایسوس که احتمال می‌رود از سری ذن‌فون 4 باشد، تأییدیه سازمان تنای چین را دریافت کرده است. این گوشی باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، گوشی جدید ایسوس با شماره مدل X00GD توانسته است تأییدیه سازمان تنای چین را دریافت کند. این سازمان درواقع قبل از عرضه محصولی در کشور چین، آن را بررسی می‌کند و دریافت تأییدیه محصول جدید ایسوس از سازمان تنا، به معنی آماده بودن این تلفن هوشمند برای عرضه است.

طبق اطلاعاتی که از تلفن هوشمند جدید ایسوس در سایت تنا قرار گرفته است؛ این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و در صورت عرضه، اولین گوشی ایسوس خواهد بود که همراه با آخرین سیستم‌عامل گوگل روانه بازار شده است.

همچنین به این موضوع اشاره شده که ایسوس X00GD دارای باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. این دستگاه ابعاد ۱۴۹.۵ در ۷۳.۷ در ۸.۸۵ میلی‌متر و تنها ۱۶۹ گرم وزن خواهد داشت.

در زیر قاب محصول جدید ایسوس از یک تراشه با پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده شده که از فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز برخوردار است. از مشخصات دیگر این تلفن هوشمند می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت به همراه دو فلش ال‌ای‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد محصول جدید ایسوس در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشرشده، خریداران امکان انتخاب یکی از حافظه‌های رم ۲، ۳ یا ۴ گیگابایتی را دارند و برای میزان حافظه ذخیره‌سازی می‌توانند از میان ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند.

هنوز مشخص نیست نام این تلفن هوشمند چه خواهد بود؛ اما احتمال می‌رود محصول مورد نظر درواقع یکی از اعضای سری ذن‌فون 4 باشد که برای عرضه در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است. ایسوس قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 حضور یابد؛ با این حساب ممکن است از این محصول نیز در نمایشگاه بزرگ CES امسال رونمایی شود.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 717706

وب گردی

وب گردی