اپلیکیشن Cronosurf Wave: طرح ساعت مچی در صفحه گوشی

Cronosurf Wave اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید لایو والپیپری زیبا از ساعت مچی را در صفحه‌ی خانگی خود داشته باشید.

به گزارش ایسکانیوز، ساعت‌های مچی از محبوبیت بسیار بالایی در بین افراد جامعه برخوردارند؛ به‌طوری که در طول روز شاید معدود کسانی را مشاهده کنیم که از یک ساعت مچی برخوردار نیستند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید؛ از این پس نیازی نیست حتما یک ساعت مچی فیزیکی را با خود حمل کنید یا پول زیادی خرج طرح‌های اسپرت ساعت‌ها کنید. به کمک Cronosurf Wave می‌توانید طرح بسیار زیبا و منحصر به فردی از ساعت مچی را به‌صورت تصویر زمینه‌ی زنده در اختیار داشته باشید تا بتوانید هر بار که به صفحه‌ی موبایل خود نگاه می‌کنید، طرح زیبای ساعت مچی را در آن مشاهده کنید. نکته‌ی جالبی که در رابطه با این برنامه وجود دارد پشتیبانی آن از Android Wear است؛ به این معنا که علاوه بر استفاده از آن به‌عنوان ویجت، می‌توانید از پوسته‌ی آن برای ساعت هوشمند خود نیز استفاده کنید که به‌نوعی کاربرد و ارزش این برنامه را چندین برابر خواهد کرد.

Cronosurf Wave در کنار نمایش ساعت، اطلاعات روز جاری را نیز به‌طور کاملا حرفه‌ای و طراحی‌شده به شما نمایش خواهد داد. با کمی دقت به لایه‌ی خارجی ساعت، می‌توانید نام و تاریخ روز را مشاهده کنید. علاوه بر نمایش ساعت و روز، می‌توانید از این برنامه برای شمارنده‌ی زمان و حتی ساعت بیدارباش استفاده کنید که البته برای استفاده از این ویژگی باید به داخل برنامه مراجعه کنید و در حالت تصویر زمینه این قابلیت‌ها قابل کنترل نخواهند بود. نمایش ساعت جهانی در کنار ساعت محلی، دارا بودن قطب‌نما، امکان شخصی‌سازی‌های بسیار جزئی و‌... از دیگر ویژگی‌هایی به شمار می‌آیند که در Cronosurf Wave به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. این برنامه به‌طور رایگان منتشر شده است و با ۸ مگابایت حجم، برای اجرا به نسخه‌ی ۲.۳.۳ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 717712

وب گردی

وب گردی