فاطمه هاشمی:  تا آخر کنار روحانی می‎ایستیم

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تأکید بر اینکه «هیچ‎یک از اصولگرایان توان رقابت با رئیس دولت تدبیر و امید را ندارند»، گفت: خانواده آیت‎الله هاشمی به آقای روحانی رأی می‎دهند و محال است پشت او را خالی کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، فاطمه هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و معرفی گزینه نهایی برای رقابت با حسن روحانی، اظهار کرد: تفکرات مختلفی در اردوگاه اصولگرایان وجود دارد و تاکنون این جناح نتوانسته‎ تصمیمی را اتخاذ کند تا به اجماع برسند. به عبارتی اصولگرایان با یکدیگر در تعارض هستند و تا زمانی که به وحدت نرسند، نمی‎توانند در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدای مشترکی معرفی کنند.

وی در این باره اضافه کرد: بعید می‎دانم که همه اصولگرایان نسبت به آقای روحانی وحدت نظر داشته باشند، یعنی همه احزاب اصولگرا در انتخابات سال آینده از شخص حسن روحانی حمایت نخواهند کرد.

فرزند آیت‎الله هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت‌وگوی خود با آنا درباره «احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی یا محمدباقر قالیباف به عنوان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات سال آینده»، توضیح داد: هر کدام از آن‌ها کاندیداهای اصولگرایان هم که باشند؛ توان رقابت با آقای روحانی را ندارند چرا که آقایان جلیلی و قالیباف برای مردم شناخته شده هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تأکید بر اینکه «رویه کاری، طرز تفکر و رفتار دبیرسابق شورای عالی امنیت ملی و شهردار تهران برای مردم روشن شده است»، گفت: جلیلی و قالیباف قدرت رقابت با رئیس‎جمهوری را ندارند و برای آقای روحانی رقیب جدی و سرسختی به حساب نمی‌‏آیند.

فاطمه هاشمی با بیان اینکه «فعلاً هیچ‌یک از اصولگرایان نمی‌‏توانند رقیب جدی و سرسختی برای رئیس دولت تدبیر و امید باشند»، تصریح کرد: همه بدانند که محال است خانواده آیت‌الله هاشمی، آقای روحانی را تنها بگذارند و پشت وی را خالی کنند.

وی ادامه داد: تا آخر کنار آقای روحانی می‎ایستیم و او را تنها نمی‏‌گذاریم و قطعاً به ایشان رأی خواهیم داد. مجدداً تأکید می‎کنم که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، خانواده‌ام از حسن روحانی حمایت می‎کنند.

306/300

کد خبر: 717720

وب گردی

وب گردی