پیروانی: بازیکنان را در اختیار ما نگذاشتند

سرمربی تیم فوتبال جوانان با بیان اینکه برخی باشگاه‌ها بازیکن خود را در اختیارمان قرار ندادند، گفت: با حمایت مسئولان و باشگاه‌ها می‌توان به موفقیت رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم جوانان پس از رقابت‌های آسیایی و تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی گفت: پس از استراحتی که بازیکنان داشتند، اولین اردوی تدارکاتی خود را از 6 دی آغاز کرده و ملی پوشان در این اردو 7 جلسه تمرینی و یک بازی دوستانه با تیم بزرگسالان شهرداری شهر قدس انجام دادند.

وی گفت: در این اردو عملکرد 8 بازیکن جدید را که به دیگر ملی پوشان اضافه شدند مد نظر قرار دادیم تا با ارزیابی آنها بتوانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنان دعوت شده از لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و امیدهای کشور بودند که در تمرینات حضوری فعال داشته و چند نفر از آنها با عملکرد قابل قبولی که داشتند، به اردوی بعدی دعوت خواهند شد.

پیروانی عنوان کرد: با هماهنگی سازمان لیگ سعی بر آن داریم تا اردوهای خود را زمانی برگزار کنیم که بازیکنان در رقابت‌های لیگ باشگاه مربوط بازی نداشته باشند اما در این میان متاسفانه برخی از باشگاه‌ها که استراحت داشتند با تیم ملی همکاری نکرده و بازیکن خود را در اختیارمان قرار ندادند. از مسئولان فدراسیون می‌خواهم که در این باره تمهیداتی را اندیشیده چرا که ما نیاز به حمایت داریم تا در جام جهانی حضوری موفق داشته باشیم.

سرمربی تیم جوانان گفت: پس از این اردو نشستی را با کادر خود برگزار می‌کنیم و درباره عملکرد تک تک بازیکنان به بررسی می‌پردازیم تا نفرات برتر را در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت کنیم.

پیروانی هدف از برگزاری اردوهای تدارکاتی را کسب آمادگی، هماهنگی و تجربه برای ملی پوشان دانست و گفت: اردوهای تدارکاتی جنبه هماهنگی و آمادگی داشته و با انجام بازی‌های دوستانه سعی بر آن داریم تا تجربه ملی پوشان را افزایش دهیم. قطعا در هر اردو بازی تداکارتی خواهیم داشت تا بازیکنان محک خورده و ارزیابی شوند.

وی از حضور در هلند و آلمان خبر داد و گفت: اقدامات حضور تیم ملی در کمپ هلند یا آلمان در حال انجام است و هر کدام از این کمپ‌ها آماده شود، به آن کشور اعزام می‌شویم تا اردوی تدارکاتی مفید و ارزشمندی برگزار کنیم.

602/101

کد خبر: 717759

وب گردی

وب گردی