طرح های برگزیده جشنواره مد و لباس فجر، به تولید انبوه رسیده است

ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدو عرضه کنندگان پوشاک تهران و عضو در کارگروه ساماندهی مد و لباس از تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس در کشور، نسبت به ارائه لباس های منطبق بر هنجارهای اسلامی و فرهنگی در کشورمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، شیرازی در این باره گفت: بسیاری از طرح های برگزیده در جشنواره های گذشته که به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس با همکاری اتحادیه پوشاک برگزار و یا نظارت شده است، امروز به تولید انبوه رسیده اند که نشانگر تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس است.

وی ادامه داد: بر اساس این رویکرد نتیجه‌بخش، در بخشی از جشنواره مد و لباس فجر قصد داریم تا لباس‌های کاربردی که در نمایشگاه‌های سال گذشته ارائه و به تولید انبوه رسیده اند، با مشخصات کامل و محل عرضه به نمایش گذاشته می‌شود تا پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان باشد.

وی ادامه داد: جامعه ما نیاز به لباس های کاربردی برای بهره مندی مردم دارد و اتحادیه پوشاک آماده است در این دوره همانند گذشته نهایت همکاری را با طراحان کارگروه برای تولید انبوه آثار برگزیده داشته باشد. پیشرفت‌ها و توسعه فعالیت‌های ما نیز مبتنی بر ارائه طرح‌های جدید است.

رئیس اتحادیه پوشاک افزود: اگر اندکی در شهر قدم بزنیم و محصولات ارائه شده در مغازه هارا مشاهده کنیم، تغییرنگاه تولید را که در چند سال اخیر به وجود آمده و نمایانگر تولید لباس های اسلامی و ایرانی، کاملا مشاهده خواهید کرد، هر چند هنوز با ایده آل‌ها فاصله دارد.

وی گفت : در نمایشگاه امسال قصد داریم تا با شناسایی آثار برگزیده و زمینه همکاری مناسب با طراحان، تولید انبوه بسیاری از این لباس ها را در دستور کار اتحادیه پوشاک قرار دهیم.

502500

کد خبر: 717842

وب گردی

وب گردی