همکاری تماشاخانه های خصوصی در جشنواره تاتر فجر

ده تماشاخانه و 11 سالن در دومین تجربه بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند مدیر بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از مشارکت ده تماشاخانه بخش خصوصی و نیمه دولتی در دومین سال حضور بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، مصطفی محمودی با اعلام این خبر افزود: بخش به علاوه تئاتر فجر در دومین سال حضور خود در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به لحاظ تعداد تماشاخانه های شرکت کننده و همچنین وسعت جغرافیایی دارای رشد قابل ملاحظه ای بوده است. بر همین اساس در جشنواره امسال، با حضور تماشاخانه «خانه موزه استاد انتظامی» در شمال و همچنین تماشاخانه «همای سعادت» در غرب تهران، شاهد گسترش جغرافیایی این بخش در دوره سی و پنجم خواهیم بود. همچنین تعداد تماشاخانه های شرکت کننده در این بخش افزایش یافته و امسال شاهد مشارکت ده تماشاخانه و یازده سالن اجرا در «به علاوه تئاتر فجر» هستیم.

بر همین اساس در دومین سال حضور بخش «به علاوه فجر» تماشاخانه های : آفتاب- ارغنون- باران-خانه موزه انتظامی- دا- سه نقطه (دو سالن )فانوس- مشایخی -موج نو و همای سعادت با ظرفیت متغیر 755 تا 850 صندلی در این رخداد مشارکت کرده اند.

وی با قدردانی از سایر تماشاخانه های متقاضی که موفق به حضور در این بخش نشده اند افزود: سالن البرز پردیس سینمایی کوروش نیز پیش از این به عنوان یکی از شرکت کنندگان این بخش پذیرفته شده بود که به دلیل عدم حضور مدیران و نمایندگان این سالن در نشست های هماهنگی و اجرایی و همچنین عدم ارتباط لازم با سازمان جشنواره از چرخه حضور در بخش " به علاوه تئاتر فجر" حذف شد.

محمودی خاطر نشان ساخت: مدیران تماشاخانه های حاضر در بخش به علاوه فجر با برگزاری نشست های هماهنگی به شکل منظم و یکپارچه در صدد حضور شایسته در دوره دوم این رخداد هستند و مجموعه ای از آثار برگزیده این تماشاخانه ها که در جلب نظر و جذب مخاطبان موفق عمل کرده اند، در روزهای برپایی جشنواره به روی صحنه می رود. همچنین برپایی کارگاههای آموزشی و چند برنامه جنبی دیگر نیز از بخش های دیگر " به علاوه تئاتر فجر"

جشنواره سی و پنجم است که جزییات این برنامه ها و جدول نمایش های شرکت کننده در این بخش نیز به زودی اعلام می شود.

502500

کد خبر: 717863

وب گردی

وب گردی