معرفی سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران شرق

مراسم معارفه سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حضور سرپرست واحد و سایر معاونان و روسای دانشکده‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در مراسم معارفه نسیم خانلو به عنوان معاون پژوهش و فناوری واحد با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی بیان کرد: خودشناسی و خود آگاهی و تاکید بر شناخت ارزشها و توانایی های هر فرد از جمله اصول موکد تمام انبیاء الهی بوده و آدمی سعی بر این دارد تا با تلاش خود به پایداری و ثبات در داشته ها و امکانات برسد اما باید این نکته را مد نظر قرار دهد جهان دارای یک بی منظمی هدفدار و جهت دار است و سعی بر حفظ پایداری به هر قیمتی فقط موجب غم و اندوه فرد می شود.

سیف با قدردانی و تشکر از زحمات کیا کجوری در مدتی که به عنوان معاون پژوهش و فناوری واحد مشغول به خدمت بودند ، انتصاب خانلو را تبریک گفته و برای او در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد و یادآوری کرد: در راستای دستورات ریاست عالی دانشگاه همگی باید به قانون تمکین کنیم.

لازم به ذکر است، نسیم خانلو عضو هیات علمی گروه معماری و دارای مدرک دکترای شهرسازی است . از جمله سوابق مدیریتی ایشان می توان به ریاست دانشکده فنی و مهندسی در سالهای 93 و 94 اشاره کرد.

205/200

کد خبر: 717868

وب گردی

وب گردی