استاندار تهران: ملاک اصلی در برگزاری انتخابات عمل به قانون و رهنمودهای رهبری است

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ملاک اصلی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عمل به قانون و فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد که هدف دست اندرکاران انتخابات در استان تهران مشارکت حداکثری و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسین هاشمی در همایش امنیتی انتظامی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته در آرامش و امنیت کامل اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، دشواری های خاص خود را دارد و از نیروهای امنیتی و انتظامی می خواهیم، تلاش کنند نقاط ضعف اصلاح شده و انتخابات پیش رو بدون هرگونه حاشیه برگزار شود.

هاشمی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عزت و اقتدار نظام توسط بدخواهان مورد خدشه قرار گیرد، تصریح کرد: شرایط خاص منطقه ایجاب می کند تا تلاشی مضاعف برای تامین امنیت انتخابات داشته باشیم.
وی با تقدیر از عملکرد نیروهای انتظامی در تامین امنیت تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تامین آرامش و امنیت تهران با هشت میلیون نفر جمعیت به عنوان پیشانی نظام، کار ساده ای نیست و عزم راسخ، عشق و علاقه خانواده بزرگ نیروی انتظامی موجب شده تا امنیت تهران تامین شود.
استاندار تهران در پایان، مهمترین خواسته خود را هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی استان تهران برای برگزاری هرچه باشکوه تر و ایمن انتخابات پیش رو عنوان کرد.

302/300

کد خبر: 717951

وب گردی

وب گردی