برترین دانشگاه آسیا در سال 2016 کدام دانشگاه بود?

توسعه روابط با دانشگاه‌های مطرح جهان از برنامه‌های اصلی دانشگاه سنگاپور و کمک به توسعه سیاسی، فعالیت در زمینه حقوق بشر و فعالیت در زمینه افزایش ضریب شادی ملت‌ها از دیگر برنامه‌های این دانشگاه محسوب می‌شود.

دانشگاه سنگاپور در سال 1904 و توسط تان جیاک کیم تاسیس شد. او به عنوان کمیته‌ای شامل چینی‌ها و غیراروپایی‌ها و براساس درخواست فرماندار سر جان اندرسون، مسئول تاسیس موسسه‌ای برای آموزش‌های پزشکی شد.

در سال 1912 دانشکده پزشکی موفق به اخذ 120000 دلار از پادشاه ادوارد هفتم کمک مالی دریافت کرد تا بتواند فعالیت‌های خود را گسترش دهد

تان چورچ کوئان از سال 2008 به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب شده است. او می‌گوید اصلی‌ترین دلیل پیشرفت دانشگاه سنگاپور به روز رسانی سریع ترجمه‌ها و مطالب علمی و تمرکز بر بخش آموزش دانشگاه است.

این دانشگاه موفق شده است روابط مستحکمی با دانشگاه آکسفورد برقرار کند.

این دانشگاه در سایت اصلی خود می‌نویسد: ما باور داریم آگاهی و تحقیقات می‌تواند و باید برای بهبود شرایط زندگی مورد استفاده قرار گیرد. ما برای تقویت دانشجویانمان در زمینه تبیین برنامه‌های خلاقانه پیشتاز هستیم.

شما می‌توانید از رشته‌ها و آموزش‌های گسترده ما در 70 رشته استفاده نمایید. شما می‌توانید در این دانشگاه به صورت همزمان در دو رشته تحصیل نمایید.

متقاضیان تحصیل دانشگاه قادر خواهند بود در صورتی که دستاوردهای علمی برجسته، کیفیت رهبری یا دارای استعدادهای خاص باشند، می‌توانند از بورسیه تحصیلی برخوردار شوند.

این دانشگاه دارای یک دفتر کمک مالی است. این دفتر در تلاش است تا به روش‌های مختلف در جهت کاهش هزینه‌های دانشجویان از آن‌ها حمایت نماید.

این دانشگاه در سال 2016 به عنوان بترین دانشگاه آسیا تعیین شد.

توسعه روابط با دانشگاه‌های مطرح جهان از برنامه‌های اصلی این دانشگاه و کمک به توسعه سیاسی، فعالیت در زمینه حقوق بشر و فعالیت در زمینه افزایش ضریب شادی ملت‌ها از دیگر برنامه‌های این دانشگاه محسوب می‌شود.

این دانشگاه قصد دارد تبدیل به دانشگاهی مرکزی و محوری در آسیا شود و ماموریت خود را انتقال شیوه تفکر، تحقیق، آموزش و ارائه خدمات به دانشگاه می‌داند.

303/300

کد خبر: 717963

وب گردی

وب گردی