استاد دانشگاه آزاد اسلامی: دکتر میرزاده تدابیری را برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ کرد

استاد دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: میرزاده از آغاز ریاست خود تسهیلاتی را جهت برطرف کردن مشکلات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کرد.  

سید فرزاد هاشمی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: زمانی که دکتر میرزاده وارد دانشگاه آزاد اسلامی شد و ریاست دانشگاه را برعهده گرفت، این دانشگاه در حال زیان دهی بود و با مشکلات عدیده ای دست به گریبان بود که این امر منجر به کاهش ورود دانشجو به این دانشگاه شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: لازم به ذکر است که دوران زیان دهی دانشگاه آزاد اسلامی با دوران ریاست میرزاده همزمان شد و زیان های حاصله در اکثر واحدها خود را نشان داد که اکثر این واحدها در استان تهران قرار داشتند.

هاشمی با بیان اینکه براساس مطالعات انجام شده زیان دهی دانشگاه آزاد از 7 سال گذشته آغاز شده بود، گفت: روسای سابق دانشگاه آزاد تدبیری را برای رفع مشکلات موجود اتخاذ نکردند در صورتی که میرزاده از آغاز ریاست خود تسهیلاتی را جهت برطرف کردن مشکلات موجود تعیین کرد.

مدیر‌کل برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان واحد رودهن به اتخاذ تدابیر میرزاده جهت کارآمدکردن دانشگاه آزاد اسلمی اشاره کرد و گفت: میرزاده به دلیل ارتباطات و سابقه درخشانی که داشت موفق به دریافت مجوز برای بسیاری از رشته های فوق لیسانس و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت اساتید این دانشگاه شد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از حضور میرزاده تحصیلات تکمیلی چندانی در دانشگاه آزاد وجود نداشت، در این خصوص می توان گفت که این موضوع بیشتر در دانشگاه های دولتی مطرح بود.

هاشمی گفت: هرم دانشگاه آزاد اسلامی در دوره قبل وابسته به تعدیل نیروهایی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت اما در دوره ریاست میرزاده با توجه به جا به جایی هایی که در این دانشگاه صورت گرفت باعث رضایت شغلی کارمندانی شد که در آستانه بازنشستگی بودند.

مدیر‌کل برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان واحد رودهن در پایان اظهار کرد: به دلیل تشعشات منفی که هم اکنون از دوره قبل در دانشگاه آزاد وجود دارد همچنان اقدامات مثبت میرزاده نمود پیدا نکرده و می بایست مدت زمان طولانی سپری شود تا اثر آن را در بهبود روند دانشگاه مشاهده کنیم.

401

کد خبر: 717996

وب گردی

وب گردی