ضرورت تشکیل بنیاد مطالبات استان اردبیل

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: بنیاد مطالبات استان اردبیل به صورت فراجناحی و فرادولتی با خط قرمز امنیت ملی و مردم تشکیل می‌شود.

​به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سرهنگ ایمانعلی لطفی در نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی با اصحاب رسانه با بیان اینکه بنیاد مطالبات استان اردبیل به صورت فراجناحی و فرادولتی با خط قرمز امنیت ملی و مردم تشکیل می‌شود، گفت: تشکیل این بنیاد در اولین جلسه از نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی با اصحاب رسانه پیشنهاد شده بود.

وی با تاکید به ولایت مداری و ولایت پذیری مسئولین و مردم، افزود: اصحاب رسانه خواستار آمادگی مسئولین استانی و شهرستانی جهت مصاحبه و پاسخگویی به سئوالات آنها هستند.

لطفی اضافه کرد: در اولین نشست، اصحاب رسانه خواستار روشن شدن این موضوع بودند که چرا 20 درصد پروژه‌ها توسط سپاه و بنیاد برکت اجرا شده و به بهره‌وری می‌رسند، ولی 80 درصد مابقی که در دست دولت است، به بهره‌وری کامل نرسیده‌اند.

شهرام محمدی رئیس شورای بسیج رسانه‌ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه بحث مطالبه‌گری از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: روحیه مطالبه‌گری که از حقوق شهروندی ناشی می‌شود، تا به امروز از یک نهاد یا ارگانی پیگیری نشده بود.

وی با بیان اینکه در حال راه‌اندازی بنیاد فرهنگی رسانه‌ای پیگیری مطالبات استانی هستیم، افزود: در این راستا رسانه می‌تواند نقش مهمی در جامعه ایفا نماید.

محمدی رسانه را چشم تیزبین جامعه برای جلوگیری از فقر و تبعیض عنوان و تصریح کرد: چتر بسیج یک چتر فراگیر است و همه جناح‌ و گرایشات سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زیر این چتر هستند

کد خبر: 718004

وب گردی

وب گردی