دانشگاه کازرون به دانشجویان بی بضاعت کمک مالی می کند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون فعالیت های فرهنگی این واحد دانشگاهی را شرح داد.

علی اکبر عارف، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در گفت و گو با ایسکانیوز به فعالیت‌های این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی که در واحد کازرون در حال برگزاری است، نشست هم اندیشی، با موضوع معضلات فرهنگی دانشجویان است که در جلسات مختلف برگزار شده است و هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به کرسی آزاداندیشی نیز اظهار کرد: این کرسی ویژه اساتید و دانشجویان است که با موضوعات مختلف در حوزه‌ی دین پژوهی برگزار می‌شود.

عارف با اشاره به برنامه‌های دیگر این واحد دانشگاهی گفت: اخیراً برنامه‌ای با عنوان بازدید از دانشجویان در منزل آن‌ها را داریم. به این صورت که چند نفر از دانشجویان که ساکن یک منطقه هستند در منزل یک نفر جمع می‌شوند و تعدادی از اساتید آن‌ها را در منزل ملاقات می‌کنند به سوالاتشان پاسخ می‌دهند و با آنان به گپ و گفت می‌نشینند.

او اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های واحد دانشگاهی کازرون می‌توان به اردوهای توجیهی دانشجویی و برگزاری مراسمی برای اعیاد و مراسم مذهبی اشاره کرد. همچنین ما نماز جماعت ظهر و عصر را در دانشگاه و نماز شب را نیز به صورت جماعت در خوابگاه‌‌های دانشجویی برگزار می‌کنیم که استقبال دانشجویان را به همراه دارد.

این معاون فرهنگی در رابطه با برگزاری همایش‌های مختلف بیان کرد: ما برگزاری دعای کمیل و زیارت عاشورا را برای دانشجویان در برنامه داریم. همچنین برگزاری جلسات دین پژوهی را داریم که ویژه‌ی اساتید است. همچنین این روزها در حال راه‌اندازی هفت وبلاگ مذهبی و دینی و فرهنگی و اجتماعی هستیم.

عارف در پایان سخنان خود اظهار کرد: یک سیستم پیامکی نیز راه اندازی کردیم که در روز پاسخگوی شبهات دینی دانشجویان است که در روز بیش از سیصد پیامک به این سامانه ارسال می‌شود که به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

وی همچنین از کمک مالی دانشگاه به دانشجویان بی بضاعت خبر داد.

502500

کد خبر: 718008

وب گردی

وب گردی