ترامپ و بیل گیتس دیدار کردند

ترامپ و بیل گیتس دیدار کردندبیل گیتس در برج ترامپ به ملاقات رییس جمهور منتخب آمریکا رفته است تا در خصوص آموزش با وی به تبادل نظر بپردازد.

به گزارش ایسکانیوز، یو.هرالد در گزارش خود آورده است:

بیشتر رسانه‌های جهان به گزارشی سطحی در رابطه با این ملاقات بسنده کردند و با تیترهایی نظیر "ملاقات میلیاردرها" آن را پوشش دادند اما میلیاردرها این بار به هیچ عنوان درباره پول صحبت نکردند.

پس از این دیدار بیل گیتس به خبرنگاران اعلام کرد که با ترامپ در رابطه با نوآوری و تاثیر آن در سلامت و آموزش کشور صحبت کرده است.

بیل گیتس مدتی است که به دنبال بهبود کیفیت سیستم آموزش در آمریکاست. وی همواره درباره اهمیت اختصاص بودجه مناسب صحبت کرده و معتقد است که با اتخاذ تصمیمات نادرست در زمینه تخصیص بودجه، آموزش و به تبع آن آینده آمریکا ضربه بزرگی را متحمل خواهد شد.

برنامه گیتس در این مسیر، شناسایی، ایجاد امکان پیشرفت و تقدیر از اساتید و معلمان نمونه کشور است.

وی افزود: به نظر من این بهترین راه برای تاثیر بیشتر تلاش‌های معلمان است و باید کیفیت کار آنها همواره رصد شود.

بنیانگذار مایکروسافت از سال 2009 یک پروژه با عنوان "بنیاد اندازه‌گیری کیفیت آموزش" را راه‌اندازی و فاکتورهای تدریس موثر را شناسایی کرده است. تا سال 2015 بسیاری از ایالت‌های آمریکا از نتایج این تحقیقات استفاده کرده‌اند.

در این برنامه به تعدادی از افراد به عنوان پشتیبان و مربی آموزش‌های لازم داده می‌شود تا بتوانند نقاط ضعف و قوت معلمان را شناسایی کرده و به آنها در بهبود کیفیت آموزشی کمک کنند.

200

منبع: ایسنا

کد خبر: 718012

وب گردی

وب گردی