شهابی : تحول فکری در جامعه در دست اهل علم و دانشگاه است / دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر یکی از دانشگاههای خوب استان است

امام جمعه آزادشهر گفت: جایگاه علم و دانش در دین اسلامی ویژه و بسیار رفیع بوده و تاکید اسلام بر هر مرد و زن، تحصیل علم است چرا که زبان علم، زبان قرآن است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام عین الله شهابی تربیت اسلامی و تحصیل علم را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: تحصیل علم در کنار تربیت اسلامی می تواند نقش دانشگاه را پر رنگتر کرده و انتظار می رود اساتید علوم ترتبیتی در مباحث تربیتی و انتقال صحیح آداب اسلامی با دانشجویان تعامل خوب و مطلوبی داشته باشند.

در ادامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت : دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقائی فرهنگ و تربیت اسلامی درشهرستان با تعامل با علمای حوزه شهرستان تمام تلاش خود را خواهد کرد که موجبات ارتقائ فرهنگ و اخلاق اسلامی را در شهرستان فراهم کنند.

سید مهدی حسینی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی ، زاده انقلاب و مورد تایید حضرت امام (ره) بوده و خدماتی که طی سالها فعالیت به جوانان و علاقمندان به تحصیل در کشور اسلامی انجام شده بر همه آشکار است، خصوصا کمکی که به آموزش عالی و حفظ جوانان کشور برای تحصیل در نزدیک ترین شهر و حتی محل زندگی دانشجویان داشته است .

رییس واحد آزادشهر با اشاره به گسترش تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی گفت: واحد آزادشهر در چند سال اخیر جهش بزرگی در خصوص تاسیس رشته های دکتری و کارشناسی ارشد داشته است، تعداد 9 رشته دکتری و 43 رشته کارشناسی ارشد حاصل تلاش همکاران در حوزه آموزش بوده که مورد استقبال علاقمندان به تحصیل در این مقاطع قرار گرفته است.

205/200

کد خبر: 718016

وب گردی

وب گردی