دکتر میرزاده دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه علمی و فرهنگی-اجتماعی به بالاترین درجات رسانده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر گفت:دکتر میرزاده در طول دوره مدیریت خود تلاش کرده اند در حوزه علمی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را به بالاترین جایگاه برسانند.

دکتر جلیل امیرپور داریانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای آسایهل بیانگر 2 نکته است، نکته اول شناخت دکتر میرزاده از انجمن آسایهل و فعالیت های آن است که با توجه به آن ، این انتخاب صورت گرفته است نکته دوم نیز شناخت اعضای این اجلاس از نحوه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر میرزاده است.

وی ادامه داد: دکتر میرزاده در طول دوره مدیریت خود تلاش کرده اند در حوزه علمی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را به بالاترین درجات علمی برسانند همچنین مدیریت دکترمیرزاده به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نشان از درایت وی در زمینه های علمی و پژوهشی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر افزود: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای این اجلاس بیانگر آن است که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند تعاملات خوبی را با مراکز علمی و موسسات برتر آموزش عالی جهان داشته باشد.

وی اضافه کرد:این انتخاب تاثیر بسیاری بر افزایش پروژه های مختلف علمی پژوهشی دارد و در این زمینه می توانیم شاهد فعالیت های مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دانشگاه های برتر جهان باشیم.در این راستا قطعا دانشگاه آزاد اسلامی مدال افتخار دیگری کسب خواهد کرد و به بالاترین جایگاه های علمی در سطح جهان خواهد رسید.

دکتر امیرپور داریانی بیان کرد: با توجه به فعالیت های این انجمن می توان گفت ما می توانیم هم بر موسسات عضو تاثیر بگذاریم و هم از آنها تاثیر بگیریم و می توانیم از تجربیات دانشمندان برتر جهان استفاده کنیم و در مقابل نتایج تحقیقات و پژوهش های دانشمندان و محققان ایرانی را در اختیار آن ها قرار دهیم.

وی ادامه داد: کشور ایران از زمان های گذشته امید سایر کشور ها در زمینه علم و دانش بوده است و در این زمینه دانشمندان بسیاری از جمله ابوعلی سینا، ابوریحان بیرونی و فارابی و محمدزکریای رازی را در مهد خود پرورانیده است. در زمان های دور کتاب های ابوعلی سینا در دنیا تدریس شده است و سایر جهانیان از تجربیات این دانشمند استفاده کرده اند. امیدواریم بتوانیم با استفاده از این انجمن بار دیگر در سطح بین المللی بدرخشیم.

701/700

کد خبر: 718036

وب گردی

وب گردی