قیمت کره به پیش از گرانی بر می گردد/هر بسته 100 گرمی کره 2500 تومان

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نرخ کره پاستوریزه به قیمت پیش از گرانی برمی گردد و بر این اساس هر بسته کره 100 گرمی باید 25 هزار ریال عرضه شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید داود موسوی امروز(یکشنبه) در نشست خبری مشترک با مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به تخلف برخی صنایع لبنی در گران کردن قیمت کره اشاره کرد و افزود: برخی صنایع لبنی تخلف داشته و قیمت های درج شده بر محصولات خود را بدون هماهنگی با سازمان های مربوطه افزایش داده اند.
وی ادامه داد: در این ارتباط، سازمان حمایت با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی وارد شد تا قیمت ها به نرخ قبلی بازگردد.
موسوی افزود: براساس نرخ مصوب، قیمت هر بسته کره 100 گرمی 25 هزار ریال است و عرضه این محصول با قیمت بالاتر از این نرخ، تخلف محسوب می شود.
معاون سازمان حمایت اضافه کرد: در کالاهای اولویت نخست (کالاهای اساسی) سازمان حمایت به عنوان دستگاه نظارت بر عرضه است و در صورت مواجه با تخلف، گزارش هایی در زمینه تخلف تهیه و به سازمان تعزیرات حکومتی تقدیم می کند.
وی در مورد افزایش قیمت شکر در بازار نیز گفت: سازمان حمایت پیش از افزایش قیمت شکر در بازار هشدارهایی به دستگاه های مربوطه ارایه کرد تا برای تامین به موقع این کالا اقدام شود اما واردات در زمان لازم انجام نشد.
در هفته گذشته در گروه لبنیات بهای کره پاستوریزه با افزایش روبرو و سبب کمبود این محصول در بازار شد.

401/101

کد خبر: 718077

وب گردی

وب گردی