سری دوم «خسته نباشید» به معرفی مشاغل جدید می پردازد

مدیر روابط عمومی این برنامه ی تلوزیونی از پخش سری دوم این برنامه و رویکرد کلی آن خبر داد.

مطهره کشاورز مسئول روابط عمومی برنامه تلویزیونی «خسته نباشید» در رابطه با پخش سری دوم این برنامه به ایسکانیوز گفت: برنامه «خسته نباشید» با هدف پرداختن و معرفی مشاغل مختلف تولید شد. این برنامه به نوعی مستند نمایشی است اما نه به معنای ایجاد قصه بلکه فضایی منعطف و روان است که دارای رگه‌های طنز نیز هست.

او ادامه داد: این برنامه در سیزده قسمت، سال گذشته پخش شد و هم اکنون نیز سیزده قسمت دوم آن از شبکه‌ی مستند در حال پخش است که امشب دهمین قسمت آن روی آنتن می‌رود. این قسمت در رابطه با شغل کارگری معدن است که یکی از سخت ترین مشاغل محسوب می‌شود.

کشاورز در رابطه با این برنامه گفت: «خسته نباشید» یک شخصیت طناز دارد که میثم رازفر این نقش را بر عهده گرفته است. بعضی از قسمت‌های کار برای گروه بسیار سخت بود. به عنوان مثال در قسمت «مرد عنکبوتی» رازفر راهی بیمارستان شد.

وی افزود: از دیگر نکات جالب برنامه این است که شهره رعایتی، کارگردان این مستند، در تمام مشاغل سختی که بسیار مردانه است حضور دارد. برای مثال وقتی گروه برای ضبط کردن برنامه‌ی شغل حفاری چاه‌های خلیج فارس رفتند، کارگردان نیز همراه آنان بود و این اولین باری بود که یک زن در چنین موقعیتی قرار می‌گرفت.

سری دوم این برنامه این روزها از شبکه مستند در حال پخش است.

502500

کد خبر: 718082

وب گردی

وب گردی