مصدومیت جزئی رحمتی، کاوه رضایی کجاست؟!

علیرضا منصوریان که در بازی با سپاهان نشان داد شجاعت استفاده از دروازه‌بان جوان را دارد در تمرین امروز از دروازه‌بان جوانش خواست مراقب خودش باشد.

به گجزارش ایسکانیوز، ستفاده از دروازه‌بان جوان را دارد در تمرین امروز از دروازه‌بان جوانش خواست مراقب خودش باشد.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 12 در حالی در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد که قرار بود این تمرین در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود.

گفته می‌شود که به دلیل مساعد نبودن شرایط زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین امروز آبی‌پوشان به کمپ ناصر حجازی انتقال داده شده است.

*نکته جالب تمرین امروز حضور علیرضا منصوریان در حین گرم کردن و حتی در فوتبال درون تیمی در زمین فوتبال بود.

*علی قربانی،‌ رابسون و آرش افشین در این تمرین لباس‌هایشان با دیگر بازیکنان تیم تفاوت داشت و این لباس‌ها سه بازیکن آبی‌پوش را از دیگر بازیکنان متمایز کرده بود.

*خوش و بش گرم امین حاج محمدی با اعضای کادر فنی تیم استقلال به خصوص با علی منصوریان از نکات قابل توجه تمرین امروز بود چرا که مدافعین نیمکت آبی‌پوشان در دور جدید تمرین تیمش تا به حال شرکت نکرده بود و اولین جلسه‌ای است که حاج‌محمدی بعد از بازی با سپاهان در تمرین استقلال شرکت کرد.در مورد امین حاج محمدی خبرهایی زمزمه می شود مبنی بر اینکه او در لیست سیاه منصوریان قرار دارد.

*سید مهدی رحمتی در بازی سپک تاکرایی که با حضور بابازاده،‌حسینی و نامداری انجام می‌شد برای گرفتن یک امتیاز پایش در بین تورها گیر کرد و نقش بر زمین شد تا با مصدومیت جزئی روبه‌رو شود.

*حدود 50 هوادار در کمپ حجازی حضور دارند و تمرین امروز استقلالی‌ها را از نزدیک نگاه می‌کنند. هواداران تیم استقلال بعد از اینکه رضایی در دور جدید تمرینات شرکت نکرده از هم سوال می پرسیدند که کاوه رضایی کجاست. جالب اینجا است که نصرالله عبداللهی مدعی شد رضایی در کلینیک دکتر نوروزی به درمان پای مصدومش می پردازد.

*سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی دو دروازه‌بان تیم استقلال بعد از هر واکنشی که روی توپ‌های ارسالی انجام می‌دادند از سوی تماشاگران به شدت تشویق می‌شدند.

*منصوریان در بازی سپک‌تاکرای بازیکنان به حسینی دروازه‌بان تیمش به صورت جدی هشدار داد تا زیاد این تمرین را جدی نگیرد و به خودش فشار نیاورد.به نظر می رسد منصوریان روی حسینی برای نیم فصل دوم حساب زیادی باز کرده و نمی خواهد او با مصدومیت روبرو شود.

* بعد از مشکلاتی که بین محمد خرمگاه و مهدی رحمتی رخ داد در تمرین امروز مربی آبی پوشان سعی می کرد در جاهایی که رحمتی حضور دارد نباشد و البته این رفتار از سوی رحمتی هم انجام می شد.

* درخشش سید حسین حسینی در تمرین امروز استقلال و واکنش های این دروازه بان تماشاگران را وجد آورد و هواداران استقلال او را به شدت تشویق می کردند.

*توجه ویژه کادر فنی و کادر پزشکی تیم استقلال به چشمی که در حال انجام تمرینات بود از نکات مهم دیگر این تمرین بود.

*یارکشی در تمرین استقلال برای فوتبال درون تیمی به سبک فوتبال‌های خیابانی و خاکی قدیم انجام شد. به شکلی که دو بازیکن ایستادند و به دلخواه خود یاران‌شان را انتخاب کردند. این یارگیری توسط برزای و یعقوب کریمی انجام شد.

*تنها غایب تمرین امروز استقلال کاوه رضایی مهاجم این تیم بود که شنیده‌ها حاکی از این است که مصدومیت دلیل غیبت این بازیکن است!

*محسن کریمی به صورت جداگانه و پا به توپ دور زمین در حال دویدن است و روزبه چشمی هم با فیزیوتراپ تیم در حال انجام حرکات اختصاصی است.

*دوندگی بالای منصوریان در فوتبال درون تیمی که با حضور دو تیم زرد و آبی برگزار می‌شد موجب تعجب برخی از بازیکنان شده بود.

* در پایان تمرین امروز علیرضا منصوریان، علی چینی، بابازاده و نامداری به حسینی شوت زدند که دروازه بان جوان استقلال در این تمرین هم واکنش های خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

601/101

کد خبر: 718084

وب گردی

وب گردی