افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد مرودشت و شیراز با حضور مهندس محسن هاشمی

همزمان با برگزاری سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دو سالن ورزشی و پارکینگ ‌دانشجویی  افتتاح و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی  فوتبال در واحد شیراز به زمین زده شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور شرکت در سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به شیراز سفر کرد ، دو سوله ورزشی به مساحت نزدیک به 2500 مترمربع ،پارکینگ دانشجویی به مساحت 18 هزار مترمربع و 1000 متر مربع پارکینگ مسقف ویژه کارکنان و اساتید را در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز افتتاح و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ 1500 مترمربع را به زمین زد.

دکتر حمزه سارویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه گفت:« همزمان با افتتاح این پروژه‌ها در واحد شیراز، 16500 مترمربع پروژه‌های عمرانی،شامل ساختمان مسجد،ساختمان اداری، مجتمع کارگاهی پژوهشی ،مجتمع علوم تربیتی و 9700 مترمربع دیگر در قالب زمین چمن مصنوعی فوتبال، پارک شهداء ، والیبال ساحلی، محوطه سازی ساختمان مسجد و دانشکده علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

تعدادی از این پروژه‌ها از جمله پروژه‌هایی بودند که در گذشته متوقف شده بودند، اما در سه سال گذشته با مدیریت عالمانه دکتر میرزاده ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های همه جانبه مهندس هاشمی و دیگر مسئولان فعال شدند و به اتمام رسیدند.

در افتتاح این پروژه‌ها دکتر محمد دادکان، معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، حاج غلامحسین پیروانی از پیشکسوتان ورزش کشور و استان فارس و مربی زحمتکش و مردمی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز، مهندس حیدرعلی کامیاب،مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس، امید نوروزی از قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

در پایان این مراسم از حاج غلامحسین پیروانی، حیدر علی کامیاب ، امید نوروزی و مصطفی شاهینی بخاطر تعامل سازنده و مطلوبی که با اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدایا از سوی محسن هاشمی ، محمد دادگان و حمزه سارویی قدردانی بعمل آمد.

205/200

کد خبر: 718170

وب گردی

وب گردی