جلسه کارگروه  اقتصاد مقاومتی  کوهبنان تشکیل شد

کارگروه اقتصاد مقاومتی منطقه پنج کرمان به ریاست آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و دیگر روسای واحدهای استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی معین کوهبنان به منظور امکان سنجی و شناخت ظرفیت های شهرستان کوهبنان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال در این شهرستان و بررسی و ارزیابی طرح های اقتصاد مقاومتی گامی در راستای توسعه شهرستان کوهبنان تشکیل شد.

شهرستان کوهبنان با محوریت بررسی و امکان سنجی طرح ها و راهکارهایی که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی قابلیت اجرایی شدن درشهرستان کوهبنان را دارد،با حضور آل طه ریاست دانشگاه آزاد کرمان و فرشاد ریاست محترم دانشگاه آزاد واحد کوهبنان و ایزدی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری کوهبنان و طیاری و رئیس پور معاونین دانشگاه ازاد کرمان و سایر اعضا در در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

جلسه به ریاست آل طه تشکیل و در این جلسه ، الگوی اقتصاد مقاومتی قلعه گنج و سند توسعه کوهبنان دربخش ظرفیتها و پتانسیل های توسعه طی دو پاورپوینت توسط رئیس پور توضیح داده شد و بعد از بحث و تبادل نظر بین حاضرین جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ شد.

عملیاتی سازی اقتصادمقاومتی شهرستان قلعه گنج ،بر اساس ظرفیتها و پتانسیل های موجود در شهرستان کوهبنان بازنگری شده و به شهرستان کوهبنان تعمیم داده شود.

موازی با تهیه و تنظیم سند مذکور، اقدامات اولیه و محرک ساز و فعالیتهای کوتاه مدتی که در حوزه های مختلف می توان در شهرستان کوهبنان اجرا کرد را اولویت بندی کرد و شرح خدمات مشاور در راستای این طرح تهیه و تنظیم گردد و به مشاور طرح ابلاغ شود .

205/200

کد خبر: 718185

وب گردی

وب گردی