تمامی توان دانشگاه باید در جهت افزایش امکانات آموزشی دانشجویان به کار گرفته شود

سرپرست واحد بین المللی جلفا در نشست صمیمی با اولین ورودی های دکتری معماری این واحد دانشگاهی بر استفاده از تمامی توان دانشگاه در راستای افزایش امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست صمیمی محمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا و امیر محمد دانشیان مقدم معاون آموزشی و دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی با دانشجویان اولین دوره دکتری معماری با هدف تبادل و هم اندیشی در راستای رفع مشکلات و تدوین برنامه آموزشی پربار برای این گروه از دانشجویان واحد بین المللی جلفا برگزار شد.

سرپرست واحد بین المللی جلفا در این نشست ضمن خیر مقدم دوباره به دانشجویان دکتری معماری تکریم دانشجویان و توجه به مسائل آموزشی و رفاهی دانشجویان را فرض واجب این مجموعه دانشگاهی دانسته و بر استفاده از تمامی توان دانشگاه در راستای افزایش امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی درخور شان دانشجویان تاکید کرد.

وی همچنین بر برنامه ریزی در راستای جذب استادان با رتبه علمی بالا و دارای بار علمی مطلوب جهت تدریس در مقطع دکتری این واحد دانشگاهی تاکید کرد.

امیر محمد دانشیان مقدم معاون آموزشی و دانشجویی و فرهنگی واحد بین المللی جلفا نیز در این نشست با تبریک ورود اولین دوره از دانشجویان دکتری به این واحد دانشگاهی برتوجه ویژه بر روند برگزاری کلاس های آموزشی و تامین خواسته های قانونی این دانشجویان تاکید کرد.

در این نشست که در ساختمان آموزشی شماره 2 واحد بین المللی جلفا در کلاس آموزشی دانشجویان دکتری معماری برگزار شد دانشجویان نیز ضمن تشکر از سرپرست واحد بین المللی جلفا و همراهان توانستند مسائل و دغدغه های مهم خود را به طور مستقیم با سرپرست واحد بین المللی جلفا در میان بگذارند.

گفتنی است؛ واحد بین المللی جلفا هم اکنون بیش از 70 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که در مهرماه سالجاری اولین ورودی های مقطع دکتری این واحد دانشگاهی در رشته معماری شروع به تحصیل کرده اند.

205/200

کد خبر: 718197

وب گردی

وب گردی