کارگاه مجازی یک روزه "بررسی و تحلیل فرهنگ از دیدگاه نظرات نوین فرهنگی"

 کارگاه مجازی بررسی و تحلیل فرهنگ از دیدگاه نظرات نوین فرهنگی به‌صورت مجازی باهدف ارتقاء رتبه علمی اساتید توسط حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران جنوب به مدت 8 ساعت طی یک روز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این کارگاه ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 1300 نفری به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

این دوره با تدریس همزمان سه تن از اساتید برجسته در حوزه مدیریت فرهنگی؛ اسماعیل کاوسی دانشیار مدیریت فرهنگی، محسن عامری استادیار مدیریت فرهنگی و مستوره عزت زاده استادیار مدیریت رسانه در سه حوزه ی "پارادایم‌های فرهنگی، نظریه‌های مدرنیته و نظریه‌های پست‌مدرنیسم "در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

نخست اسماعیل کاوسی در رابطه با دوره‌های علم‌شناسی از عصر ارسطو تاکنون سخنان کوتاهی را در قالب چهار دوره بیان کرد و در ادامه به دیدگاه حاکم بر عصر جدید یعنی دیدگاه پارادایمیک پرداخت.

در ادامه مفاهیم اجزاء پارادایم را مطرح نمود و ضمن معرفی پارادایم‌های مدرنیته و پست‌مدرنیته به جایگاه روش‌شناسی تحقیقات کیفی و نقش آن در تولید نظریات نوین فرهنگی پرداخت.

سخنران بعدی کارگاه مستوره عزت زاده به معرفی نظریات فرهنگی در قالب پارادایم مدرنیسم پرداخت و سپس توضیحاتی در رابطه با مکاتب مهم مدرنیته نظیر مکتب فرانکفورت، مکتب ساختارگرا، مکتب برنهام را ارائه کرد.

شایان‌ ذکر است؛ در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اعطا می‌شود.

205/200

کد خبر: 718209

وب گردی

وب گردی