اتمام مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه های‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

فینال مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به میزبانی واحد بوکان در سالن ورزشی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین محمدزادگان رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از زحمات انور ضیائی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و دیگر مسولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد و افزود: واحد بوکان توانسته در میزبانی مسابقات دانشجویی و کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نقش بسزای داشته باشد و میزبان خوبی برای واحدهای استان باشد.

وی گفت: این مسابقات با شرکت 11 تیم در ۲ گروه 6 تیمی و 5 تیمی با حضور 200 نفر ورزشکار و کادر فنی برگزار شد و در فینال مسابقات تیم واحد خوی مقابل حریف خود واحد میاندوآب توانست با نتیجه ۴ بر 3 به پیروزی برسد. در نتیجه تیم‌های واحد خوی مقام اول، واحدهای میاندوآب و بوکان به ترتیب مقام دوم و مقام سوم دست یافتند.

در ادامه انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان افزود: واحد بوکان نیز امکانات خوبی در حوزه تربیت بدنی شامل سالن ورزشی، وسایل و تجهیزات استاندارد و مهم‌تر از همه استادان مجرب در حوزه ورزشی دارد که این عوامل زمینه مناسبی را برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در این واحد فراهم کرده است و همچنین خدا را شاکریم که تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاداسلامی، همواره در رشته‌های مختلف در سطح کشور می‌درخشند.

وی از دانشجویان خواست که در فعالیت‌های ورزشی بیش از پیش مشارکت کنند تا در آینده شاهد افتخار آفرینی‌ آنان در میادین ورزش کشور باشیم.

در ادامه دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت : هدف از برگزاری این مسابقات حفظ روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کشف استعدادهای بر‌تر در زمینه فوتسال دانشجویی است.

در اختتامیه این بازی‌ها که در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد تیم‌های قهرمان و بازیکنان بر‌تر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از هیات رییسه این دانشگاه دریافت کردند.

در مسابقات فوتسال دانشجویان استان آذربایجان غربی تیم فوتسال دانشجویان واحد خوی برای سومین سال متوالی با اقتدار با کسب مقام قهرمانی این مسابقات توانست به مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.

205/200

کد خبر: 718213

وب گردی

وب گردی