اولترابوک هیبریدی XPS 13 کمپانی Dell در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد

لپ تاپ های سری XPS کمپانی آمریکایی Dell همواره از نظر کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبا زبانزد بوده اند و  اچ پی با معرفی Spectre x3600 توانست بسیاری از کاربران که دنبال دستگاه هیبریدی بودند را به سمت خود بکشاند.

به گزارش ایسکانیوز، تقریباً سه ماه قبل، خواندید Dell نسخه هیبریدی لپ تاپ زیبا و حرفه ای XPS 13 را در دست توسعه دارد. حال «ویندوز سنترال» گزارش می دهد صفحه رسمی این محصول در وب سایت کمپانی مذکور ایجاد شده و آن را با نام (XPS 13 (9365 و «لپ تاپ 2در11» معرفی نموده است.

البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد این اولترابوک تبدیل پذیر در صفحه فوق درج نشده، اما اگر Dell مسیر سال گذشته را ادامه داده باشد، قطعاً با محصول کم نظیری در CES 2017 روبرو خواهیم بود.

با توجه به تصویر مدل هیبریدی XPS می بینیم کمپانی سازنده با حفظ زیبایی دستگاه، توانسته قابلیت چرخش 360 درجه و تبدیل شدن به حالت تبلت را نیز به آن اضافه کنند.

انتظار می رود این لپ تاپ با سخت افزاری به روز، از جمله پردازنده های نسل هفتم سری Core اینتل، گرافیک مجتمع، حافظه SSD و مجموعه ای از درگاه های کاربردی عرضه شود.

گفتنی است؛ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این دستگاه وجود ندارد، اما کمپانی Dell معمولاً همه چیز را در نمایشگاه CES، که طی همین هفته برگزار می شود، فاش خواهد ساخت و طبیعتاً باید قیمتی بالاتر از مدل کنونی را برای آن انتظار داشته باشیم.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 718239

وب گردی

وب گردی