کسب درآمد از محل آموزش های تخصصی و سامانه ساها در استان مرکزی/تصویب بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی 212 میلیارد تومان برای سال 96

جلسه هیات امنای استان مرکزی از سری جلسات هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز گذشته به ریاست دکتر میرزاده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نظام آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه ضمن تشکر از حمایت ها و تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده، گزارشی از عملکرد این استان ارائه و گفت: از مهمترین برنامه های 5 ساله ششم استان مرکزی، اصلاحاتی در روند جذب دانشجو است چراکه در سال های 94 و 95 با کاهش جذب دانشجو روبه رو بوده ایم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به روند جذب اعضای هیات علمی در این استان اشاره کرد و افزود: در سال 95، تعداد 48 عضو هیات علمی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و جذب 70 عضو هیات علمی دیگر از برنامه های سال آینده است.

وی با اشاره به کسب درآمدهای خار ج از شهریه در استان مرکزی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در سال 95 توانسته از طریق سامانه ساها 62 میلیون تومان و از محل آموزش های تخصصی 400 میلیون تومان درآمد کسب کند.

نظام آبادی به فعالیت های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: شرکت در 25 مسابقه در سطح استان و کشور، کسب مقام اول کشوری در فوتسال، شرکت در 15 رشته درون واحدی در استان و... ازجمله این فعالیت هاست.

وی افزود: همایش صلح و گفتگو در اندیشه های امام خمینی (ره)، ساخت سردیس امیرکبیر، تالیف کتاب اخلاق حرف ای در تجارت (دردست اقدام)، برگزاری بزرگداشت ادیب الممالک فراهانی (دردست اقدام)، ساخت سردیس ادیب الممالک فراهانی (دردست اقدام)، سامانه ثبت نشریات دانشجویی و... نیز ازجمله اقدامات انجام شده و در مرحله انجام در حوزه فرهنگی است.

شایان ذکر است، بودجه استان مرکزی با اصلاحاتی و با تاکید بر تقویت حوزه پژوهشی و تامین سهم بودجه پژوهشی از محل دانش بنیان به تصویب اعضای جلسه هیات امنای استان رسید.

بودجه استان مرکزی از حیث منابع و مصارف 270 مییارد تومان و از حیث درآمد و هزینه 212 میلیارد تومان به تصویب اعضا رسید.

200

کد خبر: 718275

وب گردی

وب گردی