نگاه ویژه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت:معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای در زمینه برگزاری این همایش ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دارد و مسئولان در واحد تالش تلاش می کنند تا حداقل در ماه یک بار همایش یا کار گاه های مختلفی را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگسازی در جامعه برگزار می کند.

دکتر سید حسن سید ترابی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به همایش هایی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود گفت: این همایش ها با هدف آموزش دانشجویان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد تالش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای در زمینه برگزاری این همایش ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دارد و مسئولان در واحد تالش تلاش می کنند تا حداقل در ماه یک بار همایش یا کار گاه های مختلفی را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگسازی در جامعه برگزار می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش افزود: این همایش ها در برخی موارد در سطح دانشگاهی و استانی و برخی دیگر به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود از جمله این برنامه هایی که در واحد تالش نیز برگزار شده است می توان به ده ها همایش شهرستانی اشاره کرد که با حضور سازمان های دولتی و غیر دولتی از جمله سازمان بهزیستی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این همایش ها بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان و منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا دانشجویان با آن آشنا شوند و بتوانند این آموزه ها را به افراد دیگر در سطح جامعه منتقل کنند.

دکتر سید ترابی بیان داشت: از جمله همایش هایی که با استقبال مناسبی روبرو شد ، همایش های پیشگیری از آسیب های شبکه های ماهواره ای بود همچنین از دیگر همایش هایی که در این واحد برگزار شده است می توان به نمایشگاه سمعی بصری ازدواج سالم اشاره کرد که دو بار در سال برگزار شد که نه تنها مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت بلکه مسئولان استانی از آن استقبال کردند و به طور کلی می توان نقش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تالش را در کاهش آسیب های اجتماعی مثبت ارزیابی کرد.

701/700

کد خبر: 718411

وب گردی

وب گردی