حسینی شاهرودی : بانک تجارت در مورد برداشت بدون دلیل از حساب مشتریان پاسخ دهد

عضو هیت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک تجارت باید پاسخگوی اعتراضات مشتریان در رابطه با برداشت بدون دلیل از حساب بانکی مشتریان این بانک باشد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود سید حسن حسینی شاهرودی، گفت: براساس اخبار، بانک تجارت در اقدامی غیرقابل توجیه از حساب برخی از مشتریان این بانک، بدون هماهنگی مبالغی را برداشت کرده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بانک تجارت باید در رابطه با موضوع برداشت از حساب بانکی برخی از مشتریان، این بانک توضیح بدهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در گذشته نیز بانک تجارت در طرحی اعلام کرد کارت های اعتباری این بانک باید تعویض شود و حتی برخی از مشتریان به گرفتن کارمزد برای تعویض کارتهای مذکور اعتراض داشتند.

این عضو هیت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در هرصورت بانک تجارت باید پاسخگوی اعتراضات مشتریان باشد به دلیل اینکه برخی از مشتریان اعلام می کنند هنوز پولهایی که بدون دلیل از حسابشان کسر شده، عودت داده نشده است.

گفتنی است گزارش های حاکی از این است که ساعت 24 ، شب گذشته(11 دی ماه) بانک تجارت در اقدامی قابل تامل مبالغی از هزار تا 16 هزار تومان را از حساب برخی از مشتریان این بانک کسر کرده است

کد خبر: 718431

وب گردی

وب گردی