ساری میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر شد

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این رقابت‌ها در بخش زنان، فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی استان مازندران و در شهر ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 277 فروردین ماه به مدت دو روز در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

دوره گذشته مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر (G1) با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، سنگال، ترکیه و افغانستان و در 4 وزن المپیکی برگزار شد.

تیم ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره، 4 برنز و 42 امتیاز عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، تیم افغانستان با یک مدال نقره و دو برنز و 16 امتیاز دوم شد و تیم روسیه با یک مدال طلا و 12 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیمی این رقابت‌ها نیز تیم شهدای ساری (ایران) با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 34 امتیاز قهرمان شد، تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) با یک طلا، یک نقره و دو برنز و 26 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان الف با یک مدال نقره و یک برنز و 12 امتیاز عنوان سوم را به‌دست آورد.

مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

604

کد خبر: 718432

وب گردی

وب گردی