ضرورت تعیین تکلیف معلمان قراردادی استان کردستان

نماینده مردم سنندج در مجلس بر ضرورت تعیین تکلیف معلمان قراردادی استان کردستان تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید احسن علوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 13 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر خارج از دستور با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش توسط سازمان برنامه و بودجه گفت: اعتبار سال 95 وزارت آموزش و پرورش 1400 میلیارد تومان بود اما رقم پیش بینی شده برای سال آینده 320 میلیارد تومان است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیوان دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مهم به معنای عدم تحقق تأمین غذای دانش آموزان مدارس شبانه روزی، عدم پرداخت قراردادی ها و به وجود آمدن مشکلات متعدد برای عرصه آموزش و پرورش است تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون بسیاری از مدارس خصوصاً در مناطق محروم کردستان بدهی هایی مربوط به آب و برق و گاز دارند و در آستانه تعطیلی به سر می برند لذا ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در این خصوص تدبیری در نظر بگیرد.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: استان کردستان تنها استانی است که مشکل معلمان قراردادی رفع نشده و متاسفانه تعیین تکلیف آنها صورت نگرفته است لذا ضرورت دارد این امر هر چه زودتر بررسی و محقق شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیوان دره در مجلس در تذکر به وزیر نیرو گفت: باید در خصوص سهمیه آب کشاورزی استان کردستان اقدام جدی انجام شود.

علوی خاطرنشان کرد: انتظار می رود رئیس کمیته امداد نسبت به جابجایی اساسی و بررسی مدیریت کمیته امداد استان کردستان اقدام اساسی به عمل آورد.

302/300

کد خبر: 718447

وب گردی

وب گردی