تولید محصولات و دستاوردهای پژوهشی جدید

بیست و یکمین جلسه شورای پژوهش و فن آوری و اعضای کمیته ساهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل  در محل دبیرخانه هیات امنای استان اردبیل با حضور اعضای کمیته ساهای واحدهای دانشگاهی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در این جلسه رییس محترم شورای پژوهش و فناری از حضور واحدهای خلخال و اردبیل در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

محمد ضعیفی زاده گفت: ‹‹ واحدهای استان با تولید محصولات و دستاوردهای پژوهشی جدید جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، برنامه ریزی و اقدامات لاز م را انجام دهند

دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز گزارشی از کمیت و کیفیت هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، عملکرد پژوهشی و عملکرد ساهای استان ارایه کرد.

علی راهنمایی، روسای ادارات پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی مستقر در استان را نسبت به فعالیت بیشتری در حوزه ارئه خدمات فعالیتهای طرح ساها (سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد) و ارائه محصولات جدید و متنوع از دستاوردهای پژوهشی واحدها جهت شرکت در نمایشگاه ها دعوت کرد.

وی اظهار کرد: ‹‹ واحدها جهت ثبت محصولات خود در سامانه آزاد اکسپو اقدامات لازم را انجام دهند

دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نسبت به پیگیری امورات حوزه ی فعالیتی خود و بر ارسال به موقع جوابیه نامه های ارسالی از هیات امنای استانی و سازمان مرکزی تاکید کرد.

بررسی دو عنوان طرح اقتصادی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین و همچنین بررسی دو عنوان طرح پژوهشی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی از مصوبات بیست و یکمین جلسه شورای پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بود.

کد خبر: 718525

وب گردی

وب گردی