تکریم ارباب رجوع بایدیکی از شاخص ترین اولویت کاری دانشگاهیان قرار گیرد

حسن قلی پور در مراسم تکریم وتجلیل یکی کارکنان از بازنشسته واحد بابل خوش خلقی ورفتار نیکورا بهترین صفت یک انسان مومن دانست و گفت:« نیکوکاری و رعایت اخلاق حسنه و اجرای آن در محیط دانشگاهی مهمترین خصیصه ای است که یک کارمند باید همیشه به آن عمل کند

به گزارش ایسکانیوز، قلی پور در باره اهمیت موضوع جوانمردی و انسانیت تأکید کرد: مهمترین شاخصه یک انسان آزاده ،عالم و فرهیخته راستگوی،صداقت و امانتداری است، هر چه انسان مسیر نورانیت را خوب طی کند،رستکاری، سعادتمندی ‌و معنویت آن به خدا بیشتر می شود.

عضو هیأت امناء استان مازندران بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز و برگزاری مسابقات سراسری قران و عترت (ع) ماندگارترین کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی است که در واحد های دانشگاهی خوب نهادینه شد.

رئیس واحد بابل افزود: دانشجویان سرمایه اصلی ما در اجرای برنامه های فرهنگی هستند،بسیج دانشجویی وتشکل های دانشجویی بازوان حوزه فرهنگی محسوب می شوند.

رییس واحد بابل یکی از توصیه های دین مبین اسلام راعیب پوشی مومنین دانست واظهار داشت:« عیب پوشی موجب دوستی و محبت و باعث تقویت روابط اجتماعی افراد نسبت به هم می شود، چشم پوشی از بدی های انسان صفت مهمی است که ما بابد در زندگی روز مره خود رعایت کنیم.

وی گفت:« تکربم و تجلیل از کارمند بازنشسته یکی از زیباترین کاری های فرهنگی است این برنامه بایستی درسطح دانشگاهها و دیگر نهادها‌ برای تشویق کارکنان باید بطور شایسته ای انجام گیرد.»

رئیس واحد بابل بیان کرد:« علیرضا غفار پور یکی از کارمندان فعال و صدیق امور نقلیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بود که 25 سال خدمت صادقانه ای در دانشگاه انجام دادکه زحمات وتلاش ایشان تقدیر به عمل می آید.»

200

کد خبر: 718549

وب گردی

وب گردی