دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه و راهبندان در منطقه جنوب استان کرمان در کهنوج دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان مجید سیمی گفت: تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه و راهبندان در منطقه جنوب استان کرمان در کهنوج دستگیر شدند.

او در تشریح انهدام این باند سرقت مسلحانه گفت:این باند از حدود شش ماه گذشته اقدام به سرقت مسلحانه و راهبندان درجنوب استان کرمان می کرد که پس از دستور قضایی وتلاش های شبانه روزی مامورین پلیس اطلاعات این باند منهدم شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تمامی از اعضای این باند به اسامی (م.ف) و (ط.الف) و (ع.ق) اهل استان کهکیلویه و بویراحمد هستند و سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه در استان هرمزگان به ویژه شهر رودان را در کارنامه سیاه خود دارند.

اوگفت : طی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات کهنوج، محل اخفای متهمین مورد شناسایی قرار گرفت ودر یک عملیات غافلگیرانه متهمین به همراه دوقبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیر زیادی فشنگ جنگی دستگیر شدند.

سیمی عنوان کرد: پرونده در حال حاضر در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب کهنوج در حال رسیدگی است ومتهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

704/700

کد خبر: 718638

وب گردی

وب گردی