خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان از حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان خود دفاع می کند

دکتر حسن امیری خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای استان البرز تاکید کرد: همکاران دانشگاه آزاد اسلامی باید بدانند سازمان مرکزی حتی با تحمل زیان‌ده شدن واحدها، طبق دستور دکتر میرزاده به دنبال نزدیک کردن حقوق اعضای هیات علمی به دانشگاه های دولتی است.

به گزارش ایسکانیوز، امیری در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه همچنان با تمام توان از حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دفاع می کند، گفت: علیرغم سنگ اندازی ها، معیشت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم است. دانشگاه برای رفاه کارکنان خود، با اتکا به خداوند و بدون هراس تمام تلاش خود را به کار برده و به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ظرف 3 سال گذشته، اظهار داشت: علاوه بر افزایش حقوق، در این مدت هیچ کدام از فعالیت های عمرانی دانشگاه متوقف نشده است.

خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در 3 سال گذشته همچنین تجهیزات مناسبی برای واحدهای دانشگاهی سراسر کشور خریداری شده، تصریح کرد: خرید این تجهیزات در کل سیستم دولتی بی سابقه است و دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می داند برای توسعه علمی و کیفی جامعه، با وجود تمام مشکلات، به تلاش خود ادامه دهد.

وی افزود: کاهش واحدهای زیان ده طی 3 سال گذشته، از دیگر اقدامات مثبت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

200

کد خبر: 718650

وب گردی

وب گردی