مظاهری: خیمنز از مهد بوکس دنیا می آید/ هنوز امکان بازگشت من به رینگ وجود دارد

مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: خیمنز از کشوری می‌آید که مهد بوکس دنیا است و این مسئله بر کسی پوشیده نیست.

علی مظاهری در گفتگو با ایسکانیوز، در خصوص حضور" باربارو فرناندز خیمنز" در ایران اظهار داشت: سرمربی کوبایی روز گذشته وارد ایران شد و پس از ساعاتی استراحتی با رئیس و نایب رئیس فدراسیون بوکس جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه این مربی خواسته‌های خود را با رئیس فدراسیون مطرح و از امکانات تیم ملی بوکس ایران بازدید کرد. فدراسیون نیز قرار شد امکانات لازم برای شروع همکاری این مربی با تیم ملی را فراهم کند.

وی ادامه داد: سرمربی کوبایی تیم ملی بعد ازظهر دیروز نیز اولین جلسه تمرین تیم ملی را برگزار و رسما کار خود را استارت زد. امروز صبح نیز دومین جلسه‌ای تمرینی را برگزارکردیم واین مربی سعی در آشنایی با ملی‌پوشان کشورمان داشت.

مربی تیم ملی در خصوص توانایی این مربی برای کمک به بوکس ایران، عنوان کرد: خیمنز از کشوری می‌آید که مهد بوکس دنیا است و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. در سابقه این مربی همکاری با تیم ملی بوکس کوبا دیده می‌شود و در حال حاضر نیز مشغول آنالیز بچه‌های و انتقال نکات فنی به آنها است.

وی ادامه داد: البته این نکات فنی در گذشته توسط مربیان داخلی به بچه‌ها گفته شده است و این مربی سعی دارد نکات روز بوکس را به ملی‌پوشان گوشزد کند. در این دور روز نیز توصیه‌های خوبی توسط این مربی به بچه‌ها صورت گرفته است و امیدوارم بچه‌ها نیز انگیزه‌ای که در این دو جلسه از خود نشان داده را حفظ وبهره کافی را از حضور این مربی ببرند.

مظاهری در پاسخ به این سوال که با حضور در کادرفنی تیم ملی، قصد بازگشت به رینگ را نخواهد داشت، گفت: هنوز امکان بازگشت من به رینگ وجود دارد اما در حال حاضر با توجه به سابقه 12، 13 ساله حضور در اردوهای تیم ملی و همکاری با مربیان خارجی تصمیم گرفتم در خدمت تیم ملی باشم و تجربیاتم را به ملی‌پوشان منتقل کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم حضور من در کنار مربی کوبایی برای تیم ملی بوکس مثمرثمر باشد و ما مجددا به دوران طلایی بوکس ایران در سطح قاره آسیا دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: روز گذشته برنامه مسابقات تیم ملی توسط مسئولان فدراسیون به این مربی تحویل داده شد. در این برنامه حضور در مسابقات کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان تدارک دیده شده بود تا در نهایت تیم ملی در مسابقات بازی‌های آسیایی اندونزی که برای فدراسیون و ورزش کشور مهم است حضورقدرتمندانه ای داشته باشد.

مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: طبق این برنامه اولین اولویت تیم ملی حضور در مسابقات کشورهای اسلامی است و مربی کوبایی باید تیم ملی را برای حضور در این مسابقات مهیا کند.

603

کد خبر: 718706

وب گردی

وب گردی